geldwolven

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door memento
De beste oplossing tegen te hard rijden: koop een auto die niet harder dan 120 km/uur kan...

:,:, Die zijn er niet meer, zelfs de kleinte haalt tegenwoordig nog wel de 135 km.:D

alhoewel als je hem niet plankgas rijdt je waarschijnlijk nog net binnen de toegestane snelheid blijft.

Maar ja dan naar oostenrijk met zo'n ukkie????? daar doe je dan bijna een jaar over om er te komen:t
Kan je wel zeggen dat je de langste reis van je leven heb gemaakt....

Zou een Canta niets voor u zijn oompie?! (Kan je na verluid ook nog opvoeren :u )
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Unionist

Bericht door Unionist »

Vroeger zeiden ze: Wees een heer in 't verkeer.

Misschien moeten wij ervan maken: Wees een kind van de Heer, ook in 't verkeer?

Een visje op de auto schijnt ook goed te werken wat betreft bewustwording.

Probeer maar eens...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
in plaatjes inserten ben ik niet goed maar kijk eens op deze site en overtuig je ervan dat nederland geheel verdwenen is onder flispalen !!!

http://www.radarfalle.de/radarfallen/im ... mplett.gif
als zie stippeltjes nog groter maken is duitsland ook weg.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Alleen als mijn vrouw een bon krijgt en dan loopt te mekkeren over de 30 euri's dan zeg ik wel eens van: niet zeuren dan moet je maar geen auto rijden, een paar keer een bon per jaar moet je er nu eenmaal bijrekenen.
En degene die dat niet heeft zal waarschijnlijk nooit zijn auto gebruiken.
Met de hand op mijn hart: ik rij nu 22 jaar auto, en zeer regelmatig ook nog, en ik heb precies 2 (twee) bekeuringen gekregen. Allebei voor een paar kilometer te hard. En nee, ik ben niet zo'n zondagsrijder met zestig op de linkerstrook :ha Ik rij zelfs regelmatig te hard. :stu

Aha:t dan ben jij zeker die dame die altijd 35 rijdt terwijl je 50 mag in de bebouwde kom, en dus ook altijd voorop rijd aan de file:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door memento
De beste oplossing tegen te hard rijden: koop een auto die niet harder dan 120 km/uur kan...

:,:, Die zijn er niet meer, zelfs de kleinte haalt tegenwoordig nog wel de 135 km.:D

alhoewel als je hem niet plankgas rijdt je waarschijnlijk nog net binnen de toegestane snelheid blijft.

Maar ja dan naar oostenrijk met zo'n ukkie????? daar doe je dan bijna een jaar over om er te komen:t
Kan je wel zeggen dat je de langste reis van je leven heb gemaakt....

Zou een Canta niets voor u zijn oompie?! (Kan je na verluid ook nog opvoeren :u )
Nou wil jij dan meerijden in de Canta naar Oostenrijk. Ik kies toch liever voor een beetje laag vliegen:,
Lambertus

Bericht door Lambertus »

unionist
Nou ....toen ik ff een paar maanden geen lease auto had en zelf een tussendoortje had gekocht en daar een visje op geplakt had kreeg ik ook bekeuringen DUs van dat visje trekt de smeris zich niks aan en weet waarschijnlijk niet eens wat het betekend

Nee hoor ....men calculeren gewoon een eurie of 100 per maand en dat werkt wel en soms heb je een maand mazzel

(ik meestal niet dus !!
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Vroeger zeiden ze: Wees een heer in 't verkeer.

Misschien moeten wij ervan maken: Wees een kind van de Heer, ook in 't verkeer?

Probeer maar eens...

Ik weet het niet zo zeker unionist, als ik zie welk een toeren sommige visjes uithalen dan heb ik daar mijn twijfels over.

En dan tenslotte op mijn bolide geen plakkers of stickers of andere rommel, het is al erg genoeg dat er zo'n smerig geel nummerbord op moet wat het hele aanschijn van mijn auto al verpest.

Daar moet ook eens wat opgevonden worden een electronisch nummerbord of zo met een chip in de auto die ze kunnen lezen. Zijn we gelijk van die bordjes af en kan de auto gelijk mooier afgewerkt worden.
refo

Bericht door refo »

jelle reageert steeds hardnekkig niet op de kern van een posting.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
unionist
Nou ....toen ik ff een paar maanden geen lease auto had en zelf een tussendoortje had gekocht en daar een visje op geplakt had kreeg ik ook bekeuringen DUs van dat visje trekt de smeris zich niks aan en weet waarschijnlijk niet eens wat het betekend
:,:,:,:,:,

Jij leest er maar in wat je zelf wilt lezen he.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door JelleDaar moet ook eens wat opgevonden worden een electronisch nummerbord of zo met een chip in de auto die ze kunnen lezen. Zijn we gelijk van die bordjes af en kan de auto gelijk mooier afgewerkt worden.
Altijd handig ook als er een overval gepleegd wordt, als er een kind in de auto wordt getrokken en vervolgens met gierende banden wegscheuren, als er een auto iemand aan rijdt en vervolgens het op een rijden zet... als...

Neej... geen goed plan oompie!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik ben zo kwaad.
1 januari 2005 had ik besloten om niet meer hard te gaan rijden in de auto. Het lukte me aardig en ik voelde me er ook relaxter achter het stuur zitten.

Op 6 mei jl. reed ik door Deventer en ineens FLITS!! Heel onbewust reed ik te hard en werd ik door een flitscontainer op de foto gezet. Ik kreeg gisteren de prent thuis. Ik reed op en een weg (rondweg) waar ik 50 mocht rijden, maar ik reed 57 en na correctie 54.
Ik kan me daar zo kwaad om maken.. Dat je per 1 jan. je voorgenomen hebt om niet meer hard te rijden. Rij je een keer per ongeluk en heel onbewust iets te hard en je staat er op. KEIHARD!!

Vanaf vandaag heb ik weer lak aan de regels der wet. Ik bouw - na 2 jaar - mijn radardetector weer in de auto.
Zit jij effe te miereneten...
Vrijgezel, thuiswonend, en dan zeuren over een paar knopen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Nou volgens heb je echt een steekje los als je:
denkt dat de politie alleen controleert voor de veiligheid.
denkt dat de regering het erg vindt dat je te hard rijdt.

Laten ze zich toch bezig houden met het straatterrorisme. Dan doen ze pas wat aan veiligheid..

Losers zijn het!

Edit: Gian, het gaat mij niet om die 30 euri. Dat vind ik echt een lachertje. Maar ik baal er gewoon van. Goeie voornemens gehad om mij aan de snelheid te houden en ineens BAM, een prent voor een paar km te hard (wat ik dus niet expres deed).

[Aangepast op 8/6/05 door Matthijs]
jacob

Bericht door jacob »

Laten ze zich toch bezig houden met het straatterrorisme. Dan doen ze pas wat aan veiligheid..

Losers zijn het!

Edit: Gian, het gaat mij niet om die 30 euri. Dat vind ik echt een lachertje. Maar ik baal er gewoon van. Goeie voornemens gehad om mij aan de snelheid te houden en ineens BAM, een prent voor een paar km te hard (wat ik dus niet expres deed).

tjonge wat gezagsgetrouw. Jij houdt er altijd wel een vreemde moraal op na.....
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door jacob

Losers zijn het!

tjonge wat gezagsgetrouw. Jij houdt er altijd wel een vreemde moraal op na.....
Precies,
Zo vroom als poppestront, behalve als het om de centen gaat....
:(

:,:, Alles is heel verkeerd behalve die dingen waar ik niet helemaal snor zit. Dan valt het wel mee.

[Aangepast op 8/6/05 door jacob]
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Het wordt zo langzamerhand saai hier op het forum,steeds hetzelfde gezeur over de politie, k snap dat niet, je weet dat er gecontroleerd wordt, overal, op welke manier dan ook, hou je dan gewoon aan de snelheid. Het is eerlijk dat je dan zegt, dat kan ik niet altijd, (k denk namelijk dat iedereen wel eens te hard rijdt), maar wees dan niet zo onsportief om altijd de politie zwart te maken terwijl je zelf de schuldige bent.
Als er niet gecontroleerd zou worden krijg je hier in nederland een soort TT-assen op de weg, en dan hebben ze het ook weer gedaan.
veilige wegen? makkelijk 140? sure, als je een klapband krijgt ben je nergens, daar moet je ook maar eens over nadenken.

Wat denk je dat die agenten meemaken?
k kan me de foto`s nog goed herinneren, bij een groot verkeersongeval, 1 man overleden, dan kun je als politie de boel gaan afdekken en de lichaamsdelen bij elkaar zoeken, daarna is je taak nog niet afgelopen maar kun je bij een gezin gaan vertellen dat de vader nooit meer thuis zal komen omdat hij te hard reed. Vreselijk voor die mensen, maar ook voor de politie, (denk je dat die `s nachts gewoon weer kunnen slapen?,niet dus)die voorkomen dit soort dingen ook liever, maar dan worden ze weer als geldwolven uitgescholden, t spijt me, maar dan vraag ik me af waar je helemaal mee bezig bent. Dan verdedig je iets waar je geen bal verstand van hebt
Schilder de politie toch niet altijd af als een vijand, ze maken heus fouten, dat wordt ook erkend. Maar ze doen gewoon hun werk net als jij en ik.
En omdat dat werk jullie niet bevalt ga je proberen je eigen gedrag goed te spreken.
:u:u
Doen ze goed werk dan, ik merk er niets van als ik de kranten lees. de ene overval na de andere. mensen worden op straat in elkaar getimmerd, fietsers van hun fiets getrokken. oude mensen worden overvallen en noem maar op.
Nee in mijn ogen zijn er alleen maar slechte agenten en heel slechte agenten:,:,:,:,

neemt niet weg dat de aandacht meer gericht is op geld binnen halen dan op veiligheid van mensen, ook gewoon op straat.
Je ziet wat je wilt zien en je hoort wat je wilt horen....
Plaats reactie