Kan onze school er komen???
Oké, als je een richting uit kunt sluiten maakt dat het zoeken ook al een stuk makkelijker. Dan misschien een verwijzing naar een Bijbelse plaats of gebeurtenis ofzo. The Lighthouse kan natuurlijk maar de kans bestaat dat er al een plaatselijke kroeg is die zo heet, een pub dan, bij jullie. Je zoekt toch iets om je mee te onderscheiden en wat de richting aangeeft denk ik.Oorspronkelijk gepost door england
Idd. En ik zelf sta er niet helemaal achter om iets naar een mens te vernoemen...
Dat laatste 'eetje' moet eraf, Pim, en dan is het best een mooie naam, alhoewel het nog steeds meer betekenissen heeft dan 'rank' in het Nederlands.Oorspronkelijk gepost door Pim
Ik dacht aan "De Rank", zo heet mijn basisschool. Maar in het Engels is dat 'The Branche' als ik het goed heb, en dat is weer voor teveel uitleg vatbaar....
Geweldig! Dit geeft ons een heleboel ideeen!
Pearl of Great Price vond ik erg mooi!
Een andere waar ik aan zat te denken was Heritage Christian School...
Lastig hoor. En, Vlinder, om de school te registeren etc hebben we een naam nodig.. Dus dat moet al vrij binnenkort gebeuren!
Maar hou nog effe vol.. twee weten er meer dan 1, dat blijkt wel!
Nog meer suggesties??
Voor degenen die geinteresserd zijn: we hebben onze eerste gift, en de eerste boeken voor de schoolbieb al binnen.....!
Ik kom net terug van een conferentie, en dat was een hele steun, ik heb heel veel tips etc gekregen, dus dat was wel fijn!
Pearl of Great Price vond ik erg mooi!
Een andere waar ik aan zat te denken was Heritage Christian School...
Lastig hoor. En, Vlinder, om de school te registeren etc hebben we een naam nodig.. Dus dat moet al vrij binnenkort gebeuren!
Maar hou nog effe vol.. twee weten er meer dan 1, dat blijkt wel!
Nog meer suggesties??
Voor degenen die geinteresserd zijn: we hebben onze eerste gift, en de eerste boeken voor de schoolbieb al binnen.....!
Ik kom net terug van een conferentie, en dat was een hele steun, ik heb heel veel tips etc gekregen, dus dat was wel fijn!