Gezinnen die geen meubels hebben, die nauwelijks hun eten kunnen kopen, kleding al helemaal niet, en een bezoekje aan de kapper? Veel te duur. Jammer genoeg geloven er dat met jou nog veel te weinig. Het is verschrikkelijk zovelen als er moeten rondkomen met bijna niets.Oorspronkelijk gepost door Sabra
Grote armoede in Nederland?
Sorry, maar dat kan ik niet geloven.
asielzoekers
-
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Er zijn in de grote steden de zgn voedselbanken. Bakkers, fabrikanten, groentemannen kunnen daar hun overtollige etenswaren kwijt. De voedselbanken maken daar pakketten van die bezord worden bij de allerarmsten.
Er zijn altijd te veel armen en te weinig pakketten...
Er heeft in het rd wel eens een stuk over gestaan dacht ik. In die grote steden is er echt wel armoe hoor.
Maar je kunt niet zeggen dat we geen of minder aandacht voor de asielzoeker zouden moeten hebben omdat wij ook arme mensen hebben. Asielzoekers hebben ook nog eens een verleden dat enorm kan drukken plus de zorg om dierbaren die nog in het achtergelaten land zijn.
Er zijn altijd te veel armen en te weinig pakketten...
Er heeft in het rd wel eens een stuk over gestaan dacht ik. In die grote steden is er echt wel armoe hoor.
Maar je kunt niet zeggen dat we geen of minder aandacht voor de asielzoeker zouden moeten hebben omdat wij ook arme mensen hebben. Asielzoekers hebben ook nog eens een verleden dat enorm kan drukken plus de zorg om dierbaren die nog in het achtergelaten land zijn.
Be yourself, there are plenty of others.
-
Hoeft voor mij niet zo nodig. Mag wel hoor.Oorspronkelijk gepost door anemoon
misschien is het een idee een nieuwe topic te openen over armoede in nederland
en nu gewoon in-topic te blijven en over asielzoekers te praten
Wilde het juist hier eens onder de aandacht brengen.
We zoeken zo vaak ver van huis mensen op. Enkel lof daarover.
We vergeten alleen zo vaak andere naasten. Die misschien zelfs wel dichter bij wonen, familie zijn, etc. etc.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Zucht.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeKlopt, want jij bent perfect.Oorspronkelijk gepost door anemoonik voel me niet aangesprokenWe vergeten alleen zo vaak andere naasten. Die misschien zelfs wel dichter bij wonen, familie zijn, etc. etc.
Mag die opmerking gewist worden?
Niet ter zake.
Op de persoon.
Niet waar.

Be yourself, there are plenty of others.
teminste toch nog iemand Tuk, je zou een voorbeeld moeten nemen aan Anemoontje :smOorspronkelijk gepost door tukkertjeKlopt, want jij bent perfect.Oorspronkelijk gepost door anemoonik voel me niet aangesprokenWe vergeten alleen zo vaak andere naasten. Die misschien zelfs wel dichter bij wonen, familie zijn, etc. etc.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door MarikenNou misschien moet jij je dan aangesproken voelen tukker?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeKlopt, want jij bent perfect.Oorspronkelijk gepost door anemoonik voel me niet aangesprokenWe vergeten alleen zo vaak andere naasten. Die misschien zelfs wel dichter bij wonen, familie zijn, etc. etc.
?????????????? leg eens uit!
-
Vruchteloze discussie momenteel, een en weer geschrijf van al of niet bedekte verwijten die niet te controleren zijn en dus ongegrond. indien deze discussie niet per direct verbetert gaat er een slot op.
Hugh.
Hugh.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
eff weer een prikkelende opmerking naar jou toe anemoon. Hoe komt het toch altijd dat ik bij jou het volgende denkt.; Tjonge wat heeft die het toch prima met zichzelf getroffen.Oorspronkelijk gepost door anemoonik voel me niet aangesprokenWe vergeten alleen zo vaak andere naasten. Die misschien zelfs wel dichter bij wonen, familie zijn, etc. etc.
maar ik moest vroeger dit leren; dat zelfs onze beste werken met zonden zijn besmet.
En in dat licht lijkt me het een misplaatste opmerking dat jij je niet voelt aangesproken. Misschien hoeft dat ook niet, maar loop er niet zo mee te koop.