Vanavond nog langs zijn huis(je) gekomen... ben benieuwd wat hij betaald aan OZB... :,Oorspronkelijk gepost door Egbert
wel nee je kan best naar alle avonden, je woont zo goedkoop dat je met je privé helicopter alles kan bezoeken. Kijk maar naar vd. Most. :!
Wat betaal jij aan OZB?
Dat meer betalen komt vanzelf na betonrot Lecram. :#Oorspronkelijk gepost door Lecramhmm, ik denk dat ik dan toch liever wat meer zou moeten betalen dan betonrot hebben.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Volgens mijn huisband betalen we minder ozw omdat we betonrot hebben.
Maar het is nog steeds een akelig bedrag.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
De hele wijk betonrot en jullie niet? Dat is mazzel (voor jullie).
Wij hebben het in lichte mate, dus we laten het niet verhelpen. Toen het openbaar kwam dat deze buurt het had, was het net een loterij. De een had voor 20.000 euro schade, een ander nauwelijks iets.
Wel hebben we met de hele straat tegelijk onderzoek laten doen zodat we flink konden afdingen, en wie heeft laten repareren heeft dat ook gezamenlijk gedaan. Dat scheelt aanmerkelijk. Verder is het zuur geld: je woonplezier gaat niet omhoog maar je bent wel een hoop geld kwijt.
Wij hebben het in lichte mate, dus we laten het niet verhelpen. Toen het openbaar kwam dat deze buurt het had, was het net een loterij. De een had voor 20.000 euro schade, een ander nauwelijks iets.
Wel hebben we met de hele straat tegelijk onderzoek laten doen zodat we flink konden afdingen, en wie heeft laten repareren heeft dat ook gezamenlijk gedaan. Dat scheelt aanmerkelijk. Verder is het zuur geld: je woonplezier gaat niet omhoog maar je bent wel een hoop geld kwijt.
Be yourself, there are plenty of others.
Daarom betaal ik liever meer OZB dan dat ik betonrot heb.Oorspronkelijk gepost door EgbertDat meer betalen komt vanzelf na betonrot Lecram. :#Oorspronkelijk gepost door Lecramhmm, ik denk dat ik dan toch liever wat meer zou moeten betalen dan betonrot hebben.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Volgens mijn huisband betalen we minder ozw omdat we betonrot hebben.
Maar het is nog steeds een akelig bedrag.
Wij hebben een vrijdagmiddagvloer. dat betekent dat er geen calciumchloride in zit.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Normaal gesproken werd dat er altijd ingedaan om het extra snel te laten harden, dan konden ze dezelfde dag de mal nog eens vullen.
Zoals ik al zei, het is net een loterij...Oorspronkelijk gepost door GianWij hebben een vrijdagmiddagvloer. dat betekent dat er geen calciumchloride in zit.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Normaal gesproken werd dat er altijd ingedaan om het extra snel te laten harden, dan konden ze dezelfde dag de mal nog eens vullen.
Als je Kwaaitaal heet, kun je beter je naam laten veranderen denk ik.
Be yourself, there are plenty of others.
:u :u :u :u :uOorspronkelijk gepost door LecramDan moet je toch echt eens naar Funda gaan voor wat vergelijkingen.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Pardon. De huizen zijn hier ook reteduur. Huizen in Rijssen zijn duur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'k Wou dat mijn vriendje in Rijssen (of omgeving) woonde... hadden we allang 'n huis gehad...
Maar dit is offtopic. Ik huur een kamer en heb dus geen last van OZB enzo. 'k Heb er verder ook geen verstand van.
:u:uOorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door pingpongbal:u :u :u :u :uOorspronkelijk gepost door LecramDan moet je toch echt eens naar Funda gaan voor wat vergelijkingen.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Pardon. De huizen zijn hier ook reteduur. Huizen in Rijssen zijn duur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'k Wou dat mijn vriendje in Rijssen (of omgeving) woonde... hadden we allang 'n huis gehad...
Maar dit is offtopic. Ik huur een kamer en heb dus geen last van OZB enzo. 'k Heb er verder ook geen verstand van.
Er lopen er nog genoeg hoor hier in Rijssen. Wil wel wat voor je regelen hoor.:,:,:,:,:,:,:,
Tja ik wacht nog even op bericht uit Nederland hoeveel de OZB voor mijn huis is..
Wel de laatste keer trouwens, ben bezig te verkopen..
[Aangepast op 3/16/05 door Margriet]
Wel de laatste keer trouwens, ben bezig te verkopen..
[Aangepast op 3/16/05 door Margriet]
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty