Misschien heb je wel gelijk. Tgaat bergafwaarts met Reformatorisch Nederland. O, o, waar gaat dit naar toe. Het lijkt wel een infiltratie van de vrijmetselarij.Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Misschien moet ik wel zeggen, aansluitend op wat ik in een recensie las: met behulp van het grote geld gaan we zowel de prediking als de berichtgeving aanpakken.
Het RD en het ND gaan fuseren
- ndonselaar
- Contacteer:
Adrianus,
Even serieus, ik moet er niet aan denken dat we een krant krijgen zoals jij dat voorstaat. Dat wordt een krant met een versmalde blik. Net zoiets als een paard met oogkleppen op. Juist het om je heen kijken werkt heel verfrissend, juist voor jezelf.
De term 'aanpassen' betekent dus aanpassen aan jouw manier van denken. Jij wil dus hiermee jouw visie op veel zaken dwingen [via de media] opleggen aan het geheel van de gereformeerde gezindte. Noem de krant dan geen 'reformatorisch dagblad' meer, maar verzin een naam die de volgende lading dekt:
'dagblad voor gelijkgestemden rondom de periodiek de Saambinder'.
Even serieus, ik moet er niet aan denken dat we een krant krijgen zoals jij dat voorstaat. Dat wordt een krant met een versmalde blik. Net zoiets als een paard met oogkleppen op. Juist het om je heen kijken werkt heel verfrissend, juist voor jezelf.
De term 'aanpassen' betekent dus aanpassen aan jouw manier van denken. Jij wil dus hiermee jouw visie op veel zaken dwingen [via de media] opleggen aan het geheel van de gereformeerde gezindte. Noem de krant dan geen 'reformatorisch dagblad' meer, maar verzin een naam die de volgende lading dekt:
'dagblad voor gelijkgestemden rondom de periodiek de Saambinder'.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Ik denk dat ze eerst gewoon "financieel" samengaan. Om kosten te sparen, bepaalde pagina's het zelfde te laten. Maar ik denk wel dat er twee kranten blijven.
Er zijn ook wel mensen, die van beide lid zijn, bij die leden "verlies" je een krantje.
Ik denk dat het echte samengaan nog wel effe zal duren.
Er zijn ook wel mensen, die van beide lid zijn, bij die leden "verlies" je een krantje.
Ik denk dat het echte samengaan nog wel effe zal duren.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Misschien kan het nieuwste OSW-lid meer duidelijkheid verschaffen?
http://www.omsionswil.nl/forum2/member.php?action=viewpro&member=w.b.kranendonk
[Aangepast op 12/3/04 door Pim]
http://www.omsionswil.nl/forum2/member.php?action=viewpro&member=w.b.kranendonk
[Aangepast op 12/3/04 door Pim]
In de Middeleeuwen kende men de nar die de spannendste verhalen wist te vertellen rond vage geruchten. Later kwam de 1 aprilgrap. In het digitale tijdperk gaan dingen sneller. Nu vermaakt men elkaar al op 12 maart met grappen en grollen. Wel amusant te zien hoe mensen urenlang kunnen debatteren over onzin.
Wees gerust: het ND en het RD blijven elk gewoon een eigen weg gaan. Onafhankelijk van elkaar. Van een aanzoek, verkering, verloving of huwelijk is bij de directies en hoofdredacties van ND en RD niets bekend.
Overigens: ga gewoon door met deze vermakelijke discussie.
W. B. Kranendonk
hoofdredacteur RD
Wees gerust: het ND en het RD blijven elk gewoon een eigen weg gaan. Onafhankelijk van elkaar. Van een aanzoek, verkering, verloving of huwelijk is bij de directies en hoofdredacties van ND en RD niets bekend.
Overigens: ga gewoon door met deze vermakelijke discussie.
W. B. Kranendonk
hoofdredacteur RD
Wat is dat nou weer voor een reactie...Zeker vergeten wat de verjaardag van het RD is..
Duidelijk, 't gaat niet door. En eigenlijk dachten we dat al. De discussie ging er juist op het eind over hoe zo iets zou kunnen bestaan nu de 2 kranten zo sterk verschillen en nu het ND een nieuw jasje heeft.
Willen de verschillende 'bronnen' zich even openbaar maken?
Duidelijk, 't gaat niet door. En eigenlijk dachten we dat al. De discussie ging er juist op het eind over hoe zo iets zou kunnen bestaan nu de 2 kranten zo sterk verschillen en nu het ND een nieuw jasje heeft.
Willen de verschillende 'bronnen' zich even openbaar maken?
- ndonselaar
- Contacteer:
Amusant,
Nou ben ik wel erg nieuwsgierig naar de zogeheten 'betrouwbare' bron van dit verhaal. Maar misschien kunnen we het beter afsluiten.
Groeten,
P.S. Leuk voor OSW. Het wordt op deze manier wel duidelijk dat dit forum meer aandacht krijgt dan het vermoedt.
Misschien tijd Jelle voor een actieve acquisitie.
:+
Nou ben ik wel erg nieuwsgierig naar de zogeheten 'betrouwbare' bron van dit verhaal. Maar misschien kunnen we het beter afsluiten.
Groeten,
P.S. Leuk voor OSW. Het wordt op deze manier wel duidelijk dat dit forum meer aandacht krijgt dan het vermoedt.
Misschien tijd Jelle voor een actieve acquisitie.
:+
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini