Harsen, nog gladderAdorote schreef:Het aloude scheren met Spitsbergen grof schuurscheerzand is het allerbeste zowel voor heren en dames; gladder dan glad.

Mogen we het op jouw gezicht gaan uitproberen????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef:Harsen, nog gladderAdorote schreef:Het aloude scheren met Spitsbergen grof schuurscheerzand is het allerbeste zowel voor heren en dames; gladder dan glad.:
Kislev schreef:Rens schreef:Mogen we het op jouw gezicht gaan uitproberen????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef:Harsen, nog gladderAdorote schreef:Het aloude scheren met Spitsbergen grof schuurscheerzand is het allerbeste zowel voor heren en dames; gladder dan glad.:
Nou, als je zonder die zeep scheert en dan enorme huiduitslag hebt lijk je meer op een nerdBreekijzertje schreef:Voor nerds...........Kislev schreef:Yep, zo'n bakje.Marnix schreef:Vergulde Hand scheerzeep?
stuur maar wat op dan....................... :mrgreen: :mrgreen:Adorote schreef:Kislev schreef:Rens schreef:Mogen we het op jouw gezicht gaan uitproberen????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kislev schreef: Harsen, nog gladder:
NEEN Rens jij als eerste jij bent altijd in voor nieuwe en oude dingen dus ook het aloude en nieuwe spitsbergen grof schuurscheerzand scheren , aan jou de eer.
Ah mijn vriendin gaat over een maand naar Spitsbergen, ik zal vragen of ze wat mee wil nemenAdorote schreef:Het aloude scheren met Spitsbergen grof schuurscheerzand is het allerbeste zowel voor heren en dames; gladder dan glad.
Ben ik ff blij dat ik er geen last van heb..... :mrgreen:Breekijzertje schreef:Vrouwen met okselhaar = GRUWELIJK!!!!!Daphne schreef:wat heb jij er last van dan?Marnix schreef:benen harsen tot waar de pijpen komen
En okselhaar ook graag
Als je het bikini-topic gevolgd had weet je dat ik wel eens naar het strand ga.... verder bij zwemmen, sporten etc zie je nog wel eens oksels van dames. Dus ik heb er wel degelijk mee te maken. maar misschien wel de oplossing voor het bikini-probleem... als vrouwen op het strand allemaal met een grote bos okselhaar rondlopen is ze, ook al draagt ze een bikini, gelijk geen lustobject meer voor mensenDaphne schreef:Tuurlijk alleen vraag k me af wat voor last MARNIX ervan heeftBreekijzertje schreef:Vrouwen met okselhaar = GRUWELIJK!!!!!Daphne schreef:wat heb jij er last van dan?Marnix schreef:benen harsen tot waar de pijpen komen
En okselhaar ook graag