Geert Wilders & zijn partij

aorta

Bericht door aorta »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Billy´s commentaar op het RD-commentaar van 14-03-2005

[/i] [/b]
Je moet commentator worden!:,
Lecram

Bericht door Lecram »

Enkele jaren geleden had je:
"In de ban van Fortuyn"

Toen kwam:
"In de ban van de Ring"

En nu is het:
"In de ban van Wilders"

Zelfs de refo's doen er aan mee......
Billy

Bericht door Billy »

bij Twentsche Courant Tubantia.

Conservatief Pur Sang.

Let ook eens op het antwoord over ontwikkelingssamenwerking ( 1e vraag!)

En zijn distancie van extreem rechts!

Luister HIER
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Goed punt van kritiek. Is idd wel een teken dat Wilders weinig opheeft met christelijke normen en waarden.
Aan andere kant hoef je er ( achtergrond van Wilders kennende) niet vreemd van op te kijken.
overigens treed ook Balkenende op zondag op radio en tv op .............
Om deze reden stem ik noch op Wilders, noch op Balkenende. Jij ook hoop ik?
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Foto's Wilders opgehangen in Rotterdamse straten

ROTTERDAM - In drie straten in Rotterdam-Zuid hebben onbekenden dinsdagnacht foto's opgehangen van het bedreigde Tweede-Kamerlid Wilders. Bij de foto's lagen witte rozen en stonden waxinelichtjes. Er zijn geen teksten bij de foto's gevonden.

Wilders reageert geschokt op de vondst. "Ik kreeg kippenvel toen ik hoorde van de foto's." Het zou kunnen dat de bloemen zijn neergelegd als teken van rouw. Dat heeft Wilders woensdag doen besluiten aangifte te doen bij de politie, zo liet hij in een reactie weten.

De Rotterdamse politie heeft de foto's en bloemen weggehaald. Daarvoor is sporenonderzoek verricht. Volgens een politiewoordvoerster is niet met zekerheid te zeggen dat het om uitingen van haat gaat. Omdat ook een speelgoedbeertje is gevonden, zou het tevens om steunbetuigingen kunnen gaan.

Wilders weet niet of de foto's iets te maken hebben met de presentatie van zijn boek 'Kies voor Vrijheid' in het EO-programma Het Elfde Uur dinsdagavond. Het boek kwam woensdag in een oplage van tienduizend exemplaren uit. De uitgever van het boek wil 'om veiligheidsredenen' onbekend blijven.

Het boek is volgens Wilders een combinatie een verkiezingsprogramma en een verslag van zijn leven op de verschillende onderduikadressen waar hij de afgelopen tijd verbleef. "Ik heb het boek geschreven om de vele tienduizenden brieven en e-mails die ik van mensen heb gekregen, proberen te beantwoorden. Ik heb de mensen willen laten zien hoe mijn leven er nu uitziet." In het boek heeft Wilders naar eigen zeggen een 'onafhankelijkheidsverklaring' toegevoegd, waarin hij pleit voor vrijheid.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Geert is HIER te zien (en te horen) bij Andries Knevel.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik en Geert Wilders!
Ik wil nog niet al te veel vertellen, maar misschien zal ik deelnemen in partij Wilders.

Afbeelding
:D
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik en Geert Wilders!
Ik wil nog niet al te veel vertellen, maar misschien zal ik deelnemen in partij Wilders.

Afbeelding
:D
Tip:

- koop lenzen
- blondeer je haar
- ga onder de zonnebank

Dan word je nog vice-president van de partij Wilders ook ;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Wat een droppies die twee:,:,:,:,:,:,
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Die linkse heeft een aardig gezicht...
Be yourself, there are plenty of others.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Die linkse heeft een aardig gezicht...
En toch zijn ze allebei rechts :t
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik kwam hem gisteravond tegen bij een tankstation. Hij kwam net uit Groningen weer.

Ik moest ff bellen en ging daarom even van de snelweg af. Ik parkeer mijn auto en zet de motor af. En naast mij (10 meter afstand) stoppen 2 BMW 7 series. Toen mijn grote verbazing stapte Wilders uit een van de auto's met z'n lijfwachten. Ik doe mijn raam open 'van de auto en riep "hee Geert!". Hij keek om en ik liet hem mijn camera zien. Hij wenkte mij en na ik ff met hem gepraat had (niet veel zinnigs:D) stelde hij voor om samen op foto te gaan. Dus heeft een van zijn lijfwachten deze foto gemaakt. Ik zei tegen hem: "ik stem tegen hoor" en hij daarop: "grote klasse!". Ik vond het wel humor. Toen ik weg reed toeterde ik een paar keer en hij en z'n lijfwachten allemaal zwaaien. Ik heb nog nooit zo gelachen in de auto. Geweldig!

Hier is de foto wat groter: http://www.solcon.nl/aprakken/PICT0465.JPG

Groeten,
Matthijs
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Whaaah... IDOLS :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
refo

Bericht door refo »

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

jaa, ik heb hem een hand gegeven en die ga ik de eerste paar weken niet wassen hoor:,

Ik zal niet op hem stemmen, maar met sommige standpunten ben ik het roerend met hem eens.
Ik wilde dat de SGP zich ook eens van die kant liet horen. Kaart het straatterrorisme maar aan e.d. dingen. Zeg ze maar eens goed de waarheid. Zeggen waar het op staat! Maar ze zijn allemaal bang voor hun eigen hagje. Bang voor de importers. Het is toch niet normaal dat Wilders 4 lijfwachten nodig heeft? En voor wie?
Voor mensen die hun oorsprong hier niet hebben.
Plaats reactie