toets je voorkeur op www.stemwijzer.nl!!
-
Ik doe niet meer mee met die stemwijzer.
Ik vid het echt een flutprogramma, en waarom?
Als ik stem en in ben sjagreinig dan komt er wat anders uit als dat ik stem en ik voel me vrolijk.
Kom ik net met mijn badmutsje nog op uit het bad en ik ga dan stemmen kom ik ineens uit bij Pim Fortuin, Nou ik weet het niet meer want dit risico loop je natuurlijk ook op 15 mei.
Dus ik stem niet meer bij stemwijzer.
$
Als ik stem en in ben sjagreinig dan komt er wat anders uit als dat ik stem en ik voel me vrolijk.
Kom ik net met mijn badmutsje nog op uit het bad en ik ga dan stemmen kom ik ineens uit bij Pim Fortuin, Nou ik weet het niet meer want dit risico loop je natuurlijk ook op 15 mei.
Dus ik stem niet meer bij stemwijzer.

Goed idee, dan zal je op 15 mei waarschijnlijk minder risico lopen!:,Origineel geplaatst door Jelle
Dus ik stem niet meer bij stemwijzer.$
Iets als: Stem wijzer, stem SGP!Origineel geplaatst door Jelle
Dus ik stem niet meer bij stemwijzer.$

STEMWIJZER.NL
Billy's top 5
-SGP
-Christenunie
-VVD
-Leefbaar nederland
-Lijst Pim Fortuyn
( met extra wicht in zondag/euthanasie)
hoe ziet jou top5 eruit na de test??
ff leuk om te zien:
Verstrekte Adviezen Stemwijzer Tweede Kamer Nederland Kiest
Aan de Stemwijzer Tweede Kamer hebben tot nu toe 22258 deelnemers meegedaan. De grafiek geeft een beeld van de verdeling over de partijen. Voor alle duidelijkheid: dit is geen opiniepeiling of een politieke barometer. De werkelijke uitslag van de verkiezingen zal waarschijnlijk een geheel andere zijn. [3-1-03 20:10:01]
Lijst Pim Fortuyn
4715 21%
Leefbaar Nederland
3105 14%
PvdA
2964 13%
VVD
2872 13%
GroenLinks
2814 13%
SP
2210 10%
SGP
1530 7%
D66
746 3%
CDA
688 3%
ChristenUnie
614 3%
Totaal 22258 100%
Billy's top 5
-SGP
-Christenunie
-VVD
-Leefbaar nederland
-Lijst Pim Fortuyn
( met extra wicht in zondag/euthanasie)
hoe ziet jou top5 eruit na de test??
ff leuk om te zien:
Verstrekte Adviezen Stemwijzer Tweede Kamer Nederland Kiest
Aan de Stemwijzer Tweede Kamer hebben tot nu toe 22258 deelnemers meegedaan. De grafiek geeft een beeld van de verdeling over de partijen. Voor alle duidelijkheid: dit is geen opiniepeiling of een politieke barometer. De werkelijke uitslag van de verkiezingen zal waarschijnlijk een geheel andere zijn. [3-1-03 20:10:01]
Lijst Pim Fortuyn
4715 21%
Leefbaar Nederland
3105 14%
PvdA
2964 13%
VVD
2872 13%
GroenLinks
2814 13%
SP
2210 10%
SGP
1530 7%
D66
746 3%
CDA
688 3%
ChristenUnie
614 3%
Totaal 22258 100%
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Erg leuk zo'n stemwijzer!
[font=Comic Sans MS]Lucy's top 5[/font]
1. SGP
2. CDA
3. PvdA
4. Christenunie
5. VVD
Ik heb het idee dat als je alleen al invult dat je tegen euthanasie, abortus en winkels op zondag geopend bent, je bijna al direct bij de SGP uitkomt, maar goed..
[Veranderd op 4/1/2003 door Lucy]
[font=Comic Sans MS]Lucy's top 5[/font]
1. SGP
2. CDA
3. PvdA
4. Christenunie
5. VVD
Ik heb het idee dat als je alleen al invult dat je tegen euthanasie, abortus en winkels op zondag geopend bent, je bijna al direct bij de SGP uitkomt, maar goed..
[Veranderd op 4/1/2003 door Lucy]
das dus al gelijk wel heel ver bij de SP vandaan Rens!Origineel geplaatst door Rens
Zowel op Stemwijzer als bij Kennisnet is de top 3 exact dezelfde:
1. SGP
2. CU
3. VVD
Groet, Rens
:,:,:,:,:,:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Volgens mij als je bij die zondagsrust invult dat je de winkels dicht moeten op zondag letten ze helemaal niet meer op de rest van je anwoorden en vullen ze meteen SGP in... Ik krijg, hoe ik het ook went of keer, op elke andere manier er namelijk steeds D66 uit, en dat wil ik niet. Ik ga straks proberen om LPF er uit te krijgen, die staat bovenaan in de algemene lijst, zag ik.