Hier nog een kleine blik van het koekhappen tijdens de BBQ. Was het nu zo wazig vanwege de drank of rookte de BBQ nu zo.
Trouwens ik heb nog vlees van de vorige keer liggen, dan kunnen we dat gelijk opmaken:,:,
Neme jij die mee? dan eten we samen , OK?Oorspronkelijk gepost door MarjanJe kunt ook vis bbq'en... :in Lekker hoor, zalmmoten of zo.Oorspronkelijk gepost door marsm104
BBQ is altijd wel lekker.... maar als ik zie hoeveel BBQ's ik weer krijg...
Klassenfeest, optochtcommissie, koor... pff al dat vlees :,
:stuOorspronkelijk gepost door DaphneNic is blond geloof ik he... :!Oorspronkelijk gepost door PimDeze vraag lag al een poosje bij enkele blonde forummers op de tong, ik voelde het. Bedankt voor de uitleg DaphneOorspronkelijk gepost door DaphneEhm... Who wants to bbq... / Who wants 2 bbq :!Oorspronkelijk gepost door Pim
Maarreh Daphne, waarom wil je twee BBQ's? Vorig jaar hadden we er toch ook maar 1?:D
Top! En vis is ook heel snel gaar, en lekker.......!!!Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNeme jij die mee? dan eten we samen , OK?Oorspronkelijk gepost door MarjanJe kunt ook vis bbq'en... :in Lekker hoor, zalmmoten of zo.Oorspronkelijk gepost door marsm104
![]()
En bovendien gezond! Trouwens, wat ook lekker is: een grote portobello(reuzenkastanjechampignon) gevold met knoflook, olijfolie en parmezaanse kaas. mmmm. Neem ik dan voor jou mee, OK?Oorspronkelijk gepost door MarjanTop! En vis is ook heel snel gaar, en lekker.......!!!Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNeme jij die mee? dan eten we samen , OK?Oorspronkelijk gepost door MarjanJe kunt ook vis bbq'en... :in Lekker hoor, zalmmoten of zo.Oorspronkelijk gepost door marsm104
![]()
Ik denk dat'ie overeind probeert te blijven van het bier...Oorspronkelijk gepost door MiscanthusAHA! daar istie!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik zag hem net nog in de tuin schuiven:,:,:,
Op zoek naar restjes? :,
Of werd'tie beschoten?
[Aangepast op 31/5/05 door Miscanthus]
Oorspronkelijk gepost door GianIk denk dat'ie overeind probeert te blijven van het bier...Oorspronkelijk gepost door MiscanthusAHA! daar istie!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Of werd'tie beschoten?
Dan heeft hij het allebei op. Verklaart ook zijn houding.Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door GianIk denk dat'ie overeind probeert te blijven van het bier...Oorspronkelijk gepost door MiscanthusAHA! daar istie!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Of werd'tie beschoten?
Was dat voor het tiende of na het tiende wijntje. Ja ja hij dronk wijn, net als ik, we zijn wijnboeren i.p.l. bierboeren:,:,:,