Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Democritus
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door jacob
ik ben wat minder geoefend.
ga voor het tweede jaar.
vorig jaar naar les menuires geweest. Met een trois vallees pas.
ik ben geen apres ski man. behalve dan als apres ski slapen betekent
Apres ski... daar weet Jelle alles van ... toch oompie?!

:! (ooooooooooooooooh... was dit niet t onderwerp waar k over zou zwijgen?! ........ :t kweet nie meer ........ :du)
Ik gok dat ze Jelle in Oostenrijk een keer overgehaald hebben om hamertje tik te spelen???? ........... en daar heeftie dan nu nog hoofdpijn van
:bou:
Of issie een keer in Zell am See geweest en toen stond per ongeluk om 14.00 al op de baar van de Smittehohe te springen??
Ik heb daar weleens een wat oudere man zien rondhuppelen op de bar dus.........
[Aangepast op 18/11/04 door Democritus]
:,:, Wat is hamertje tik? kennen we dat van vroegeh??
Ja Zell am Zee kennen we wel, hebben in de winter zelfs wel op het meer gelopen.
Wij zaten toen In Saalbach. mooi gebied om te skien.
Hamertje tik of spijkerslaan or whatever. Is het met de achterkant van een hamer een sprijker in een blok hout slaan. Je staat met een man/vrouw of zes rondom een blok hout en ieder heeft voor zich een spijker in het hout staan. Om de beurt geef je met de achterkant van de hamer een klap op de spijker (of je mist gelet op de smalle achterkant). Degene die het laatst zijn sprijker in het hout heeft geslagen heeft verloren. Deze dient dan een mixje/ schnaps of iets anders met veel alcohol achter over te mikken.
Maar het probleem is. INdien je vaak verliest dan blijf je verliezen :bou:
Eenmaal gezien dat ze in Oostenrijk de verliezer een Willy (Perelikeur met een stuk peer erin) lieten drinken. Deze persoon (vrouw) had voor iedere genuttigde Willy de sateprikker die in het peertje zat in het haar gestoken (zo'n ding met een vlaggetje voor in de hapjes)
De analyse van het aantal vlaggtjes (heel hoofd vol) leverde de conclusie op dat dit vrouwpersoon al heelllll vaak verloren had.:sne
[Aangepast op 30/11/04 door Democritus]