Klopt! de sneeuw was van redelijke kwaliteit, over de rest zullen we maar niks zeggenOorspronkelijk gepost door jacobnou viel niet tegen. Alleen waren niet alle pistes open. Maar wat open was, wasredelijk van kwaliteitOorspronkelijk gepost door Jelle
Goeie sneeuw?
Skiën
-
takkie
-
Jelle
De skiërs cker niet zo :,:,Oorspronkelijk gepost door takkieKlopt! de sneeuw was van redelijke kwaliteit, over de rest zullen we maar niks zeggenOorspronkelijk gepost door jacobnou viel niet tegen. Alleen waren niet alle pistes open. Maar wat open was, wasredelijk van kwaliteitOorspronkelijk gepost door Jelle
Goeie sneeuw?![]()
-
takkie
Ik zeg niks:sm:smOorspronkelijk gepost door JelleDe skiërs cker niet zo :,:,Oorspronkelijk gepost door takkieKlopt! de sneeuw was van redelijke kwaliteit, over de rest zullen we maar niks zeggenOorspronkelijk gepost door jacobnou viel niet tegen. Alleen waren niet alle pistes open. Maar wat open was, wasredelijk van kwaliteitOorspronkelijk gepost door Jelle
Goeie sneeuw?![]()
-
Jelle
nee, maar dan weet ik genoeg :,:,Oorspronkelijk gepost door takkieIk zeg niks:sm:smOorspronkelijk gepost door JelleDe skiërs cker niet zo :,:,Oorspronkelijk gepost door takkieKlopt! de sneeuw was van redelijke kwaliteit, over de rest zullen we maar niks zeggenOorspronkelijk gepost door jacob nou viel niet tegen. Alleen waren niet alle pistes open. Maar wat open was, wasredelijk van kwaliteit![]()
-
takkie
ik ski liever met mijn latten onder mijn schoenen, dat glijdt wat makkelijker, maar je gaat wrs voor de eerste keer:puOorspronkelijk gepost door DaphneOorspronkelijk gepost door Jelle
Misschien nog een keer naar Winterberg, maar 18 febr. hopen we te vertrekken richting Gerlos, waar we in elk geval wel goede sneeuw zullen aantreffen.
![]()
Ehm... over 't algemeen loop ik naar de piste.... :!Oorspronkelijk gepost door takkieik ski liever met mijn latten onder mijn schoenen, dat glijdt wat makkelijker, maar je gaat wrs voor de eerste keer:puOorspronkelijk gepost door DaphneOorspronkelijk gepost door Jelle
Misschien nog een keer naar Winterberg, maar 18 febr. hopen we te vertrekken richting Gerlos, waar we in elk geval wel goede sneeuw zullen aantreffen.
![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
-
takkie