:,:,:,Oorspronkelijk gepost door DaphneZeg Paus... mag jij wel een vriendinnetje hebben...?!Oorspronkelijk gepost door de Paus
paus hoopt ook op een vakantieliefde...
:in :in :in :in
Vakantieliefdes
Ja, maar Rome heeft afgelopen verlies geleden, las ik net in de krant. Als gevolg daarvan heeft de Paus onfeilbaar afgekondigd dat het sinds vandaag mogelijk moet zijn om met vermogende vrouwen in zee te gaan...Oorspronkelijk gepost door Daphne
:$:$:$:$:$:$ Das toch tegen de regels...?! :pu
:stu :stu :stu
vooruit dan maar... je bent per slot van rekening niet voor niets 83 geworden (zoiets!)Oorspronkelijk gepost door de PausJa, maar Rome heeft afgelopen verlies geleden, las ik net in de krant. Als gevolg daarvan heeft de Paus onfeilbaar afgekondigd dat het sinds vandaag mogelijk moet zijn om met vermogende vrouwen in zee te gaan...Oorspronkelijk gepost door Daphne
:$:$:$:$:$:$ Das toch tegen de regels...?! :pu
:stu :stu :stu
(Hier onder nog even een foto'tje dat je echt met je tijd mee gaat!)

Oorspronkelijk gepost door LecramStaat ze zo vaak met de deegroller klaar? :,:,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ben nu met die liefde al ruim 35 jaar getrouwd, om precies te zijn 35 jaar en 13 dagen. En nog steeds klopt mijn hart sneller als ik ze zie:,
Da's nou niet aardig
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Och, Jelle kent me een beetje (hoop ik)Oorspronkelijk gepost door MargrietOorspronkelijk gepost door LecramStaat ze zo vaak met de deegroller klaar? :,:,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ben nu met die liefde al ruim 35 jaar getrouwd, om precies te zijn 35 jaar en 13 dagen. En nog steeds klopt mijn hart sneller als ik ze zie:,
Da's nou niet aardig