Ach dan moeten jullie maar is een keer samen naar zo'n concert hier in de buurt komen........ Kun je alles nog een keer overdoen... En Tukker ook...... Zondag nog ff naar jou gevraagd Daffie...Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door DaphneDenkt u dat ik te veel geld heb ofzo...??Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ja. ja , je had van Tukker natuurlijk best die CD kunnen kopen en dan cadeau doen aan je lieve oompie.
:mad2: t is dat u mooiste BLONDE vrouw schreef anders... had ik NU op de fiets gesprongen en uw kant op gekomen...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zoals ik al eerder op merkte was Mathilde natuurlijk de mooiste blonde vrouw in de kerk, dat had zelfs P.J. in de gaten. Volgens mij waren de bloemen toch wel bij de juiste persoon terecht gekomen.:,:,:
ennuh... :i gunt u het mij niet dan... die bloemen... :i
Nog een.
Natuurlijk gun ik jou ook die bloemen, maar tenslotte is er maar een die het kan krijgen he en dat was nu thilly van mij:D
Gouda ... hou je vast....
-
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwAch dan moeten jullie maar is een keer samen naar zo'n concert hier in de buurt komen........ Kun je alles nog een keer overdoen... En Tukker ook...... Zondag nog ff naar jou gevraagd Daffie...Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door DaphneDenkt u dat ik te veel geld heb ofzo...??Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ja. ja , je had van Tukker natuurlijk best die CD kunnen kopen en dan cadeau doen aan je lieve oompie.
:mad2: t is dat u mooiste BLONDE vrouw schreef anders... had ik NU op de fiets gesprongen en uw kant op gekomen...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zoals ik al eerder op merkte was Mathilde natuurlijk de mooiste blonde vrouw in de kerk, dat had zelfs P.J. in de gaten. Volgens mij waren de bloemen toch wel bij de juiste persoon terecht gekomen.:,:,:
Nog een.
Natuurlijk gun ik jou ook die bloemen, maar tenslotte is er maar een die het kan krijgen he en dat was nu thilly van mij:D
Viel het mee wat Tukker vertelde over Daffie? ja nu word ik nieuwsgierig hoor:D
-
-
Ze kunnen mooi naar ons presentatieconcert komen van onze nieuwe CD. Dit is op zaterdag 5 juni in de Eusebiuskerk in Arnhem. Kan Jelle mooi komen met zijn vrouw.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Tja, dat is wel nieuwsgierig ja! Maar weten jullie? Die concerten zijn hier veel spectaculairder! Moet je tukkertje eens naar vragen...
Als je de CD alvast wilt bestellen kan dat op DEZE WEBSITE
k ook eigenlijk wel :! ach who cares... ennuh oompie als u iets wil weten... moet u maar een keertje langskomen ... of effe aangeven dat u in emotionele nood zit (na het missen van dit concert) dan kom ik er wel effe an.... :, ennuh... oke... voor deze ene keer mag Thil de bloemen ... als ik de next time maar mag ... (anders wordt ik jaloers...Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door BarryvrouwAch dan moeten jullie maar is een keer samen naar zo'n concert hier in de buurt komen........ Kun je alles nog een keer overdoen... En Tukker ook...... Zondag nog ff naar jou gevraagd Daffie...Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Daphne Denkt u dat ik te veel geld heb ofzo...??
:mad2: t is dat u mooiste BLONDE vrouw schreef anders... had ik NU op de fiets gesprongen en uw kant op gekomen...:
Nog een.
Viel het mee wat Tukker vertelde over Daffie? ja nu word ik nieuwsgierig hoor:D

Hé Tukker waar sta jij ergens op de foto te jodelen?:#Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZe kunnen mooi naar ons presentatieconcert komen van onze nieuwe CD. Dit is op zaterdag 5 juni in de Eusebiuskerk in Arnhem. Kan Jelle mooi komen met zijn vrouw.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Tja, dat is wel nieuwsgierig ja! Maar weten jullie? Die concerten zijn hier veel spectaculairder! Moet je tukkertje eens naar vragen...
Oorspronkelijk gepost door AndreHé Tukker waar sta jij ergens op de foto te jodelen?:#Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZe kunnen mooi naar ons presentatieconcert komen van onze nieuwe CD. Dit is op zaterdag 5 juni in de Eusebiuskerk in Arnhem. Kan Jelle mooi komen met zijn vrouw.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Welke foto Andre???