Autorijden
Onder de auto's wellicht. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn smile groter is bij het horen van een Vtwin.Oorspronkelijk gepost door limosahahaha, 911 heerst!Oorspronkelijk gepost door Lecram
V-twin rulez!!!
911 (type 993)
Op mijn motor heb ik open uitlaten gehad. Dat was echt een heavy sound. Maar wel errug hard. Ik heb daarom weer de orginele erop gezet en de open uitlaten verkocht [size=-2]waar ik wel een beetje spijt van heb[/size]
Dat klonk toen zo:
http://www.xs4all.nl/~rettub/images/GC.mp3
Slaat jouw MB niet af als je het contactslot omdraait?Oorspronkelijk gepost door Jelle
Nou volgens mij ook maar een zoetsappig geluidje en aan het eind slaat hij nog af ook:,:,:,:,:,
ik had wel een ietsie pietsie meer verwacht lecram:D

Het geluid was zo zoetsappig, dat ik de halve buurt over me heen kreeg vanwege het geluid :t:t:t
(PS: je kunt ook de volumeknop vna je MAC voluit zetten

Mmmm, volgens mij werd op deze opname een onschuldig ventje met het motor-virus besmet. Hahaha, klinkt goed hoor. Maar zelf heb ik niet zoveel met tweewielers. Ik heb een collega gehad met een Buell (als ik het goed schrijf) dat klonk ook wel bruut. Die uitlaten waren niet helemaal standaard ook . . .Oorspronkelijk gepost door Lecram
Onder de auto's wellicht. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn smile groter is bij het horen van een Vtwin.
Op mijn motor heb ik open uitlaten gehad. Dat was echt een heavy sound. Maar wel errug hard. Ik heb daarom weer de orginele erop gezet en de open uitlaten verkocht [size=-2]waar ik wel een beetje spijt van heb[/size]
Dat klonk toen zo:
http://www.xs4all.nl/~rettub/images/GC.mp3
Ik zou het niet beter kunnen schrijvenOorspronkelijk gepost door limosa
Mmmm, volgens mij werd op deze opname een onschuldig ventje met het motor-virus besmet. Hahaha, klinkt goed hoor. Maar zelf heb ik niet zoveel met tweewielers. Ik heb een collega gehad met een Buell (als ik het goed schrijf) dat klonk ook wel bruut. Die uitlaten waren niet helemaal standaard ook . . .

Gisteren vroeg ik nog aan mijn kinderen of zij ook gaan motorrijden als ze 18 zijn en dat beantwoorden ze alledrie volmondig met JA.
Is mijn opvoeding toch een beetje geslaagd

[Aangepast op 5/4/04 door Lecram]
Ik vergeleek die Buell altijd met de spitmachine die we vroeger thuis hadden. Weinig toeren maken, grote klappen, en hij maar gassen in de parkeergarage. Kleine jongens - kleine speeltjes, grote jongens - grote speeltjes gaat ook wel op geloof ik!Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zou het niet beter kunnen schrijvenDie Buell is overigens ook een Vtwin, een Harley Davidson blok zit er onder.
Gisteren vroeg ik nog aan mijn kinderen of zij ook gaan motorrijden als ze 18 zijn en dat beantwoorden ze alledrie volmondig met JA.
Is mijn opvoeding toch een beetje geslaagd:D:D:D:D:D:D
Je lijkt mijn vrouw wel :,:,:,:,:,:D:D:D:DOorspronkelijk gepost door limosa
Ik vergeleek die Buell altijd met de spitmachine die we vroeger thuis hadden. Weinig toeren maken, grote klappen, en hij maar gassen in de parkeergarage. Kleine jongens - kleine speeltjes, grote jongens - grote speeltjes gaat ook wel op geloof ik!
Je durft het niet he :,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Mijn collega zweert bij VMax. ziet er op de foto wel erg gaaf uit.
En mijn Mac kan ik niet te hard zetten hè, voor zo'n deftige Mac kan je niet zijn beschaafd innerlijk bezwaren met een knoerhard motorgeluid, we blijven natuurlijk wel beschaafd.:,:,
Oorspronkelijk gepost door LecramJe durft het niet he :,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Mijn collega zweert bij VMax. ziet er op de foto wel erg gaaf uit.
En mijn Mac kan ik niet te hard zetten hè, voor zo'n deftige Mac kan je niet zijn beschaafd innerlijk bezwaren met een knoerhard motorgeluid, we blijven natuurlijk wel beschaafd.:,:,
N:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
Ooit eens een Jawa gereden, niks V niks boxer gewoon één pitter, dat zijn echt klappen op een stalen werkbank.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.