Dat kun je dan mooi hier kwijt. Of is dat weer te luchtig?Hendrien schreef:Soms word ik verdrietig van Refoforum...
Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
Ik ook Hendrien.Hendrien schreef:Soms word ik verdrietig van Refoforum...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Ik snap het, ik ook wel hoor.Hendrien schreef:Soms word ik verdrietig van Refoforum...
Ik denk dat het tijd word voor een RF lockdown

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
- J.C. Philpot
Ach. Soms moet je jezelf beschermen, en bepaalde topics of postings van bepaalde personen overslaan. Dan is het best te doen ;-)HersteldHervormd schreef:Ik snap het, ik ook wel hoor.Hendrien schreef:Soms word ik verdrietig van Refoforum...
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Ja, dat is waar.
Hadden we maar een soort RF-Trump, dan zou hij RF great again maken

Hadden we maar een soort RF-Trump, dan zou hij RF great again maken

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Weer een lotgenoot erbij.
Welkom Hendrien!
Welkom Hendrien!
-
- Verbannen
Welkom @Bezorgd. Volgens mij zijn de meeste posts in dit draadje van jou...Bezorgd schreef:Weer een lotgenoot erbij.
Welkom Hendrien!

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Als het een moderator betreft is dat lastig.J.C. Philpot schreef:Ach. Soms moet je jezelf beschermen, en bepaalde topics of postings van bepaalde personen overslaan. Dan is het best te doen ;-)HersteldHervormd schreef:Ik snap het, ik ook wel hoor.Hendrien schreef:Soms word ik verdrietig van Refoforum...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik vind het een heerlijk draadje.Jantje schreef:Welkom @Bezorgd. Volgens mij zijn de meeste posts in dit draadje van jou...Bezorgd schreef:Weer een lotgenoot erbij.
Welkom Hendrien!
Volgens mij past Mara ook bij de Club.
Wordt tijd voor de opheffing van de maatregelen, want er is inmiddels zo'n grote club lotgenoten

Anderhalve meter afstand toch?Bezorgd schreef:Ik vind het een heerlijk draadje.Jantje schreef:Welkom @Bezorgd. Volgens mij zijn de meeste posts in dit draadje van jou...Bezorgd schreef:Weer een lotgenoot erbij.
Welkom Hendrien!
Wordt tijd voor de opheffing van de maatregelen, want er is inmiddels zo'n grote club lotgenoten
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Nee nee, niet ontbinden. Dit is zo belangrijk!samanthi schreef:Anderhalve meter afstand toch?Bezorgd schreef:Ik vind het een heerlijk draadje.Jantje schreef:Welkom @Bezorgd. Volgens mij zijn de meeste posts in dit draadje van jou... :langue
Wordt tijd voor de opheffing van de maatregelen, want er is inmiddels zo'n grote club lotgenoten ;)
Ik vind dit als moderator een onplezierig en suggestief bericht.Mara schreef:Als het een moderator betreft is dat lastig.J.C. Philpot schreef:Ach. Soms moet je jezelf beschermen, en bepaalde topics of postings van bepaalde personen overslaan. Dan is het best te doen ;-)HersteldHervormd schreef:Ik snap het, ik ook wel hoor.Hendrien schreef:Soms word ik verdrietig van Refoforum...
Wanneer je iets met iemand hebt, moderator of niet, praat het dan met diegene uit, maar ga niet hier dit soort suggestieve opmerkingen plaatsen.
- Maanenschijn
@Tiberius, ik las het anders.... moderators zijn beklagenswaardig, want zij kunnen geen topic, postings of personen overslaan. Zij zijn 'verplicht' alles te lezen, meer dan de rest die voor eigen gemoedsrust een selectie kunnen maken.Tiberius schreef:Ik vind dit als moderator een onplezierig en suggestief bericht.Mara schreef:Als het een moderator betreft is dat lastig.J.C. Philpot schreef:Ach. Soms moet je jezelf beschermen, en bepaalde topics of postings van bepaalde personen overslaan. Dan is het best te doen ;-)HersteldHervormd schreef: Ik snap het, ik ook wel hoor.
Wanneer je iets met iemand hebt, moderator of niet, praat het dan met diegene uit, maar ga niet hier dit soort suggestieve opmerkingen plaatsen.
Ik voelde iets van een welgemeend medelijden. Maar goed, met dat gevoel ben ik misschien een alleenstaande en niet begrepen, dus pas ik weer prima in dit draadje.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
---weggehaald nav vervolgberichten---
Precies. Ik las in eerste lezing ook iets negatiefs maar bij herlezing is jouw verklaring het meest aannemelijk.Maanenschijn schreef: @Tiberius, ik las het anders.... moderators zijn beklagenswaardig, want zij kunnen geen topic, postings of personen overslaan. Zij zijn 'verplicht' alles te lezen, meer dan de rest die voor eigen gemoedsrust een selectie kunnen maken.
Ik voelde iets van een welgemeend medelijden. Maar goed, met dat gevoel ben ik misschien een alleenstaande en niet begrepen, dus pas ik weer prima in dit draadje.