En hup... daar staat hij toch weer bovenaan!eilander schreef:Die zich aangordt, beroeme zich niet als die zich losmaakt...-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat!
Piet Puk Bokaal - finaleronde
Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde
Het was niet bedoeld als een triomf voor de victorie, maar enkel verbazing.eilander schreef:Die zich aangordt, beroeme zich niet als die zich losmaakt...-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat!
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
-
Ja, de helft + 1 hé? Overigens zal dat, zoals het er nu naar uitziet, ook wel gebeuren. De stand is immers gelijk.Luther schreef:Volgens de DKO volgt er minstens nog een verkiezing tussen de twee met het hoogste stemmenaantal.
Overigens heb ik gestemd op een poster, met wie ik het vaak niet eens ben. (Om even de theorie van @Zonderling te ontkrachten.)
Overigens is het vrij lastig, want de twee met de meeste stemmen kan ik altijd wel waarderen, ook al ben ik het met beiden niet altijd eens. En het is dan lastig om er één te kiezen. Dus vandaar dat ik enkele keren geswitcht.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Hé ik ben de helft van mijn imposant aantal stemmen kwijt.....teruggggggggggggggg geven
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mannetje schreef:
Super
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hahahahuisman schreef:Hé ik ben de helft van mijn imposant aantal stemmen kwijt.....teruggggggggggggggg geven
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Huisman sliep toch de hele tijd al..
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Hier nog 1 voor DIA!Gerson schreef:@Dia, Ds A.D. Muilwijk heb ik jaren geleden eens de uitspraak horen doen:-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat!
“Je moet een dominee maar nooit te veel beklagen, dan doen ze zichzelf al genoeg.....”
Hier moest ik aan denken toen ik uw quote las.
Overigens heeft u mijn stem gehad, van harte.
Haha, een paar weken niet op het forum geweest en er zijn complete stemmingsronden geweest. Dank voor de nominatie en stemmen!
Ik heb mijn stem uitgebracht
Ik heb mijn stem uitgebracht
-
Het blijft gelijk opgaan. Dat wordt een overwinning met de hakken over de sloot... Je zou toch werkelijk balen als je met 1 stem verschil verliest van je 'tegenstander' op het forum (grapje).
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Gelukkig zijn de reservestemmen van Zonderling bijna op
Ik gun een ieder hier op dit forum de waardering die hij/zij genieten mag.
Maar gaat dit niet meer lijken op het gouden kalf dat al van allen tijden vereerd is geweest( OT, Hollywood, RF)?
Maar gaat dit niet meer lijken op het gouden kalf dat al van allen tijden vereerd is geweest( OT, Hollywood, RF)?
- Wandelende
- Inactief
Je kan zeggen wat je wil, maar Piet Puk heeft wel met een ongestoorde houding voor veel vermaak gezorgd in komkommertijd.
Wat mij betreft ruim voldoende om zelf de Piet Puk Bokaal in zijn eigen vensterbank te plaatsen.
Wat mij betreft ruim voldoende om zelf de Piet Puk Bokaal in zijn eigen vensterbank te plaatsen.
(~)