't Is een sloot, refo. Bruggenbouwen is wellicht het motto. Dat biedt wel vergezichten.refo schreef:Vreemd plaatje wel.
Een balk dwars over de weg, met een dominee erop.
Dat schiet niet op als je verder wilt.

't Is een sloot, refo. Bruggenbouwen is wellicht het motto. Dat biedt wel vergezichten.refo schreef:Vreemd plaatje wel.
Anker schreef:'t Is een sloot, refo. Bruggenbouwen is wellicht het motto. Dat biedt wel vergezichten.refo schreef:Vreemd plaatje wel.
Ik mis de hoed....keesjanm schreef:Haha, ik vind het wel een grappig plaatje. Gedurfd hoor van ds van Aalst. Want PS Oost vindt zoiets niets natuurlijk.
Luther schreef:Ik mis de hoed....keesjanm schreef:Haha, ik vind het wel een grappig plaatje. Gedurfd hoor van ds van Aalst. Want PS Oost vindt zoiets niets natuurlijk.
Ds. Van Aalst zit in PS Zuid-West.keesjanm schreef:Haha, ik vind het wel een grappig plaatje. Gedurfd hoor van ds van Aalst. Want PS Oost vindt zoiets niets natuurlijk.
Vandaag in de krant hier meer informatie over.Jongere schreef:http://www.newcitycatechism.com/home.php
Het plasje precies onder de ds. is veelzeggend...huisman schreef:Luther schreef:Ik mis de hoed....keesjanm schreef:Haha, ik vind het wel een grappig plaatje. Gedurfd hoor van ds van Aalst. Want PS Oost vindt zoiets niets natuurlijk.
Ik de schaatsen.
Het was een taafout.Mister schreef:Ben ik de enige die de taalvaut in het RD vandaag zag?
Als het een schilderij was gweest, had ik de kunstenaar een pluim gegeven voor de thema's.keesjanm schreef:Anker schreef:'t Is een sloot, refo. Bruggenbouwen is wellicht het motto. Dat biedt wel vergezichten.refo schreef:Vreemd plaatje wel.
Haha, ik vind het wel een grappig plaatje. Gedurfd hoor van ds van Aalst. Want PS Oost vindt zoiets niets natuurlijk.
Anker schreef:Het plasje precies onder de ds. is veelzeggend...huisman schreef:Luther schreef:Ik mis de hoed....keesjanm schreef:Haha, ik vind het wel een grappig plaatje. Gedurfd hoor van ds van Aalst. Want PS Oost vindt zoiets niets natuurlijk.
Ik de schaatsen.