Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: verjaardagen bekende en minder bekende personen
-Harald V van Noorwegen(74), koning van Noorwegen
-Ds.W.Roos(68) HHK emeritus predikant te Doornspijk
-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle
-Joe Lieberman(69), Amerikaans politicus: sinds 1989: senator Connecticut
-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle
-Joe Lieberman(69), Amerikaans politicus: sinds 1989: senator Connecticut
- Johann Gottfried Walther
Wist niet dat ik tegelijk jarig ben met Ds. Harinck.Gijs83 schreef:-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gefeliciteerd, beiden.Johann Gottfried Walther schreef:Wist niet dat ik tegelijk jarig ben met Ds. Harinck.Gijs83 schreef:-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle
JGW:Johann Gottfried Walther schreef:Wist niet dat ik tegelijk jarig ben met Ds. Harinck.Gijs83 schreef:-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
vvan harte gefeliciteerdJohann Gottfried Walther schreef:Wist niet dat ik tegelijk jarig ben met Ds. Harinck.Gijs83 schreef:-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JGW van harte gefeliciteerdMarthaMartha schreef:vvan harte gefeliciteerdJohann Gottfried Walther schreef:Wist niet dat ik tegelijk jarig ben met Ds. Harinck.Gijs83 schreef:-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle

- Johann Gottfried Walther
Bedankt. 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Van harte gefeliciteerd, hoop dat je nog eens tijd hebt om meer te posten.Johann Gottfried Walther schreef:Wist niet dat ik tegelijk jarig ben met Ds. Harinck.Gijs83 schreef:-Ds.W.Harinck(53) GG predikant te Moerkapelle
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-Ds.C.v/d Worp(55), PKN-predikant te Wezep
-Ds.W.C.Hovius(77) PKN emerituspredikant te Apeldoorn.
-Ds.G.J.Blankers(39) HHK-predikant te Oldebroek
-Ds.L.M.Jongejan(48) HHK-predikant te Middelharnis
gisteren:
-Ds.W.van Vlastuin(48) HHK-hoogleraar
vandaag:
-Ds.J.M.Kleppe(81) emeritus predikant GG te Apeldoorn
-Pieter Winsemius(69), Nederlands bedrijfskundige, publicist en VVD-politicus: 1982-1986 en 2006-2007 minister van VROM
-Tryntsje Slagman-Bootsma(62), Nederlands burgemeester van de gemeente Borger-Odoorn(de naam Slagman klinkt erg Rijssens, zou haar man een Rijssenaar zijn?)
-Marijke van Hees(50), PvdA-politica: van 1999-2000: partijvoorzitter
-Ds.W.van Vlastuin(48) HHK-hoogleraar
vandaag:
-Ds.J.M.Kleppe(81) emeritus predikant GG te Apeldoorn
-Pieter Winsemius(69), Nederlands bedrijfskundige, publicist en VVD-politicus: 1982-1986 en 2006-2007 minister van VROM
-Tryntsje Slagman-Bootsma(62), Nederlands burgemeester van de gemeente Borger-Odoorn(de naam Slagman klinkt erg Rijssens, zou haar man een Rijssenaar zijn?)
-Marijke van Hees(50), PvdA-politica: van 1999-2000: partijvoorzitter
-Ds.E.Bakker(53) GG-predikant te Scherpenisse
-Piet Steenkamp(86), CDA-politicus: 1983-1991: voorzitter eerste Kamer
-Cees Veerman(62), CDA-politicus: 1973-1980: lid gemeenteraad Nieuw Beijerland, 1986-1991: lid gemeenteraad Korendijk, 2002-2007: minister van Landbouw
-Piet Steenkamp(86), CDA-politicus: 1983-1991: voorzitter eerste Kamer
-Cees Veerman(62), CDA-politicus: 1973-1980: lid gemeenteraad Nieuw Beijerland, 1986-1991: lid gemeenteraad Korendijk, 2002-2007: minister van Landbouw