Maar je vond het bijzonder vreugdevol?Marco schreef:..Rij ik gisteren rond 18:00 uur in m'n fietskloffie door Moerkapelle, lopen er overal 'refo' brs en zrs rond.
Blijkt Moerkapelle te zijn overgenomen door de GG van Benthuizen!
Wist ik veel...

Maar je vond het bijzonder vreugdevol?Marco schreef:..Rij ik gisteren rond 18:00 uur in m'n fietskloffie door Moerkapelle, lopen er overal 'refo' brs en zrs rond.
Wist ik veel...
Niet bijzonder, wel een klein beetje ;-)Anker schreef:Maar je vond het bijzonder vreugdevol?Marco schreef:..Rij ik gisteren rond 18:00 uur in m'n fietskloffie door Moerkapelle, lopen er overal 'refo' brs en zrs rond.
Wist ik veel...
Da's waar, klein. 't Is echter best bijzonder, kom je in een dorp en krioelt het van de refo's. Die eerste woensdagen in september zijn immers ook hoogtijdagen voor bepaalde groeperingen.JolandaOudshoorn schreef:Niet bijzonder, wel een klein beetje ;-)Anker schreef:Maar je vond het bijzonder vreugdevol?Marco schreef:..Rij ik gisteren rond 18:00 uur in m'n fietskloffie door Moerkapelle, lopen er overal 'refo' brs en zrs rond.
Wist ik veel...
Ik neem aan dat men in Benthuizen blij is met de nieuwe dominee. Maar daar heb ik dus niet veel van meegekregen. Ik ben er alleen voorbijgefietst (denk ook niet dat het een goed idee was geweest om in mn bezwete kleren de intreedienst eens te gaan bezoekenAnker schreef:Maar je vond het bijzonder vreugdevol?Marco schreef:..Rij ik gisteren rond 18:00 uur in m'n fietskloffie door Moerkapelle, lopen er overal 'refo' brs en zrs rond.
Wist ik veel...
Zijn ze van jouw boom wel lekker knapperig?Mannetje schreef:Heerlijk, happen in een lekkere Elstar uit eigen tuin.
Kijk, dan heeft zo'n boompje nut. In het voorjaar mooie bloesems zeker?Mannetje schreef:Heerlijk knapperig! Ze zijn zeldzaam lekker, zo haal je ze niet bij de supermarkt of bij de groentenboer.
Dat geloof ik en ook leuk EN leerzaam voor de kinderen.Mannetje schreef:Het was geweldig!
Zo'n boompje is een bron van vreugde en verwondering.
Omdat je nog wel eens hoort dat kinderen soms niet weten waar de melk vandaan komt, of de groenten.Mannetje schreef:Zeker weten. Die konden niet wachten totdat we de appels gingen plukken.
Sowieso lusten ze graag fruit, maar nu zijn ze helemaal enthousiast.