is dat een boek wat zo heet????????????????????refo schreef:Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen
**schrijft iets op verlanglijstje**
is dat een boek wat zo heet????????????????????refo schreef:Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen
Ja, ik.BJD schreef:Heeft iemand dat nieuwe boek van Dr C.A van der Sluijs gelezen over Spurgeon?
Allan en Barbara Pease.MarthaMartha schreef:is dat een boek wat zo heet????????????????????refo schreef:Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen
Oh mwah... ik lees graag christelijke boeken op dit terrein....refo schreef:Allan en Barbara Pease.MarthaMartha schreef:is dat een boek wat zo heet????????????????????refo schreef:Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen
De evolutie is wel prominent aanwezig. Maar alles is vooral gebaseerd op modern onderzoek.
Sommige dingen zijn herkenbaar, andere niet zo.
Hilarisch om te lezen dat luchtvaartmaatschappijen weigeren een verklaring te geven waarom minder dan 1% van de piloten vrouw is. Bang als ze zijn als niet Politiek Correct aan de schandpaal te worden gebonden.
Kijk naar combinatie autorijden en vrouwen... Zou dat met vliegen en vrouwen anders zijn?refo schreef:
Hilarisch om te lezen dat luchtvaartmaatschappijen weigeren een verklaring te geven waarom minder dan 1% van de piloten vrouw is. Bang als ze zijn als niet Politiek Correct aan de schandpaal te worden gebonden.
Rij je een keer een rondje met mij mee?BJD schreef:Kijk naar combinatie autorijden en vrouwen... Zou dat met vliegen en vrouwen anders zijn?refo schreef:
Inderdaad dan verbaast het me dat zelfs nog 1% van de piloten vrouw is.MarthaMartha schreef:Rij je een keer een rondje met mij mee?BJD schreef:Kijk naar combinatie autorijden en vrouwen... Zou dat met vliegen en vrouwen anders zijn?refo schreef:
Heb je inzittende verzekering ?MarthaMartha schreef:Rij je een keer een rondje met mij mee?BJD schreef:Kijk naar combinatie autorijden en vrouwen... Zou dat met vliegen en vrouwen anders zijn?refo schreef:
Democritus schreef:Inderdaad dan verbaast het me dat zelfs nog 1% van de piloten vrouw is.MarthaMartha schreef:Rij je een keer een rondje met mij mee?BJD schreef:Kijk naar combinatie autorijden en vrouwen... Zou dat met vliegen en vrouwen anders zijn?refo schreef:
yep...BJD schreef:Heb je inzittende verzekering ?MarthaMartha schreef:Rij je een keer een rondje met mij mee?BJD schreef:Kijk naar combinatie autorijden en vrouwen... Zou dat met vliegen en vrouwen anders zijn?refo schreef: