oh, 't zit dus in de genen....Marco schreef:Reken ik goed: een richtbok.Gian schreef:Misschien om een slag uit je wiel te halen?
Je zet het wiel met de as klem in de grote vork, en daarna kun je het kleine vorkje onderaan op de velg zetten. Zo zie je precies waar hij aanloopt, oftewel, waar de slag zit. Door aan de velgnippels te draaien haal je het slag uit je wiel.
Ik ben geen fietsenmaker, maar spaak wel zelf m'n wielen.. Heb voorkeur voor wat steviger-dan-standaard spaken, vandaar.
En dit is een erfstuk. Komt nog uit de zaak van m'n (over)grootvader vandaan. En wordt dus af en toe nog gebruikt.
Raad de Plaat
Re: Raad de Plaat
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mijn plaat staat een paar postings hieronder
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Het ware liberale gezicht.
- jakobmarin
rutteJongere schreef:Het ware liberale gezicht.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Mark Rutte? 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Jakobmarin goedgeraden.
next
next
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- jakobmarin
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Triquetra en een cirkel, een symbool van de Drie-eenheid, de cirkel wijst op de eeuwigheid
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.