hvdg bellen in verband met een zeer drukke agenda, helaas niet veroorzaakt door bisnishenriët schreef:jvdg bellen of jvdg mailen

hvdg bellen in verband met een zeer drukke agenda, helaas niet veroorzaakt door bisnishenriët schreef:jvdg bellen of jvdg mailen
Gijs zou zeggen: niet sproeienfluitje schreef:Ik kies voor rode wijn. Bevalt me altijd beter dan witte.
overigens met deze warmte heb ik eigenlijk liever een roseetje.
Sproeien of niet sproeien
jvdg schreef:hvdg bellen in verband met een zeer drukke agenda, helaas niet veroorzaakt door bisnishenriët schreef:jvdg bellen of jvdg mailen, en de uitslag van dit secretaresseoverleg doormailen naar jvdg.
Lassie schreef:LPG-G3.... lekker zuinig.
Kauwgom of pepermunt
Margriet schreef:Lassie schreef:LPG-G3.... lekker zuinig.
Kauwgom of pepermunt
Pepermunt, heb lekker een hele zak Wilhelminapepermunt van de Canadese kaasboerderij!!!
Wandelen in het bos of langs de waterkant???
Geen van beiden, geef mij maar Calvijn.-DIA- schreef:Margriet schreef:Lassie schreef:LPG-G3.... lekker zuinig.
Kauwgom of pepermunt
Pepermunt, heb lekker een hele zak Wilhelminapepermunt van de Canadese kaasboerderij!!!
Wandelen in het bos of langs de waterkant???
in het bos. planten determineren, vogelgeluiden beluisteren...
Matthew Henry of Dächsel?
Het is de bedoeling dat je nu een tweetal maakt Bert....Bert Mulder schreef:Geen van beiden, geef mij maar Calvijn.-DIA- schreef:in het bos. planten determineren, vogelgeluiden beluisteren...
lolBonny schreef:Het is de bedoeling dat je nu een tweetal maakt Bert....Bert Mulder schreef:Geen van beiden, geef mij maar Calvijn.-DIA- schreef:in het bos. planten determineren, vogelgeluiden beluisteren...
vlinder schreef:Nederland natuurlijk! Niet zo groot!
In de zon of in de schaduw zitten?
allebei is heerlijk, op dit moment zou ik kiezen voor dat boek, omdat je dat buiten kan doenalbion schreef:vlinder schreef:Nederland natuurlijk! Niet zo groot!
in de schaduw met een lekker briesje....mmm
een boek lezen of een dvd bekijken
JolandaOudshoorn schreef:allebei is heerlijk, op dit moment zou ik kiezen voor dat boek, omdat je dat buiten kan doenalbion schreef:vlinder schreef:Nederland natuurlijk! Niet zo groot!
in de schaduw met een lekker briesje....mmm
een boek lezen of een dvd bekijken
italiaanse of spaanse keuken?
bloementuin natuurlijkMargriet schreef:Ik moet er niet aan denken. dat ik in een luchtballon naar Nederland zou moeten..
Nee hoor ik neem het vliegtuig!!
Bloementuin of groentetuin??