Wordt helaas niet meer door TNT bezorgd.Rens schreef:De nieuwste uitgave van het telefoonboek.........en daar sta ik wonderwel ook al in......

Wordt helaas niet meer door TNT bezorgd.Rens schreef:De nieuwste uitgave van het telefoonboek.........en daar sta ik wonderwel ook al in......
is maar beter ook voor je rug cq vervoermiddel.................Gijs83 schreef:Wordt helaas niet meer door TNT bezorgd.Rens schreef:De nieuwste uitgave van het telefoonboek.........en daar sta ik wonderwel ook al in......
Mijn vader vind dat niet helaas. Laatste keer had hij gekneusde ribben en toen moest hij 300 telefoongidsen bezorgen....Mijn broer is toen meegegaan om te helpen sjouwen....Rens schreef:is maar beter ook voor je rug cq vervoermiddel.................Gijs83 schreef:Wordt helaas niet meer door TNT bezorgd.Rens schreef:De nieuwste uitgave van het telefoonboek.........en daar sta ik wonderwel ook al in......
Ja dus? Worden zoveel dingen hier dubbel gezegd....Het was toevallig ook mijn mening, en die post ik dan ook....Rens schreef:@Vlinder.........dat zeg ik toch?? Slecht voor je rug......
Tiberius schreef:Zo'n telefoonboek is ook een beetje onzinnig. Hier verdwijnt hij gelijk bij het oud papier.
Als ik een nummer wil hebben, zoek ik het even op met http://www.omgekeerdzoeken.nl/ .
Of als ik onderweg ben, bel ik 1800.
Ichtus schreef:een loopneus![]()
En was het nog gezellig? Of had je achteraf nog liever afgezegd?Lassie schreef:een beker met snoep
handdoek met douchefris
twee leuke (houten) foto lijstjes
geld