jeps...helma schreef:alweer?Lassie schreef:afspraak bij de huisarts.
k ben blij dat ik gegaan ben.
k heb een antibioticakuurtje en nog een doos met oplospillen gekregen.
Voor ons hondje wel te verstaan, voordat jullie weer wat anders gaan denken... :mrgreen:Rens schreef: diverse anti-vlooienmiddelen
wormenkuurtje
idd, welgeteld 1...één dus....Pebles, een 2 1/2 jaar jongedame met als raskenmerk Cairn Terrier......meer hebben we er niet (meer) in de aanbieding............Oude-Waarheid schreef:Hondje! geen hondjes?Mariavt schreef:Voor ons hondje wel te verstaan, voordat jullie weer wat anders gaan denken... :mrgreen:Rens schreef: diverse anti-vlooienmiddelen
wormenkuurtje
Oke bedankt was de tel wat kwijt :mrgreen:Rens schreef:idd, welgeteld 1...één dus....Pebles, een 2 1/2 jaar jongedame met als raskenmerk Cairn Terrier......meer hebben we er niet (meer) in de aanbieding............Oude-Waarheid schreef:Hondje! geen hondjes?Mariavt schreef:Voor ons hondje wel te verstaan, voordat jullie weer wat anders gaan denken... :mrgreen:Rens schreef: diverse anti-vlooienmiddelen
wormenkuurtje
wij halen inmiddels de namen al door elkaar!!! :mrgreen: :mrgreen:Oude-Waarheid schreef:Oke bedankt was de tel wat kwijt :mrgreen:Rens schreef:idd, welgeteld 1...één dus....Pebles, een 2 1/2 jaar jongedame met als raskenmerk Cairn Terrier......meer hebben we er niet (meer) in de aanbieding............Oude-Waarheid schreef:Hondje! geen hondjes?Mariavt schreef: Voor ons hondje wel te verstaan, voordat jullie weer wat anders gaan denken... :mrgreen:
Zow, die is zeker mooi zeg!! Ik weet ng dat ik het 'ik ga slapen' eigenlijk te kinderachtig vond, en niet vrij durfde te bidden. Er werdt echter ook niets anders aangereikt. Zodoende bad ik het 'ik ga slapen' tot m'n 16e toe....BDS '73 schreef:In een boek vond ik een prachtig avondgebedje, dat we aan de kinderen gaan aanleren. Ze worden iets te groot voor "Ik ga slapen ik ben moe"
Het is te zingen op de wijs van "Wat de toekomst brengen moge" en de tekst gaat zo:
Here God, ik wil U danken
Dank U wel voor deze dag
Dank U, dat ik fijn mocht spelen
En dat ik nu slapen mag.
Ik mocht praten, doen en denken
Daarin ging er veel niet goed
Wil mijn zonden mij vergeven
Leer mij hoe ik leven moet.
Wees met pappa en met mamma
Zorgt u voor de zieken, Heer
Helpt U arme, bange mensen
Troost ons allen elke keer.