Heb je zin in een nieuwe discussie ofzo :roll:Hendrikus schreef: Bijna 1100 belangstellenden voor Heart Cry
Heartcry - Niet arminiaans?
memento schreef:En gaan nu aantal mensen uit de GG in Zuid-Afrika conferenties geven?Ook Ds Maritz en Ds Carr gaan voor; dat zijn twee gevestigde predikanten uit Zuid Afrika.
Wat ik wil zeggen is: Waarom al die buitenlandse namen? Zijn er geen Nederlanders die goed genoeg zijn?
Ter geruststelling voor de 'bezwaarden' onder ons:
Een van de vlg conferenties hoopt Ds koppelaar uit Abbenbroek te spreken :!:
Kijk aan, het gaat de goede kant op met Heartcryhelma schreef:memento schreef:En gaan nu aantal mensen uit de GG in Zuid-Afrika conferenties geven?Ook Ds Maritz en Ds Carr gaan voor; dat zijn twee gevestigde predikanten uit Zuid Afrika.
Wat ik wil zeggen is: Waarom al die buitenlandse namen? Zijn er geen Nederlanders die goed genoeg zijn?
Ter geruststelling voor de 'bezwaarden' onder ons:
Een van de vlg conferenties hoopt Ds koppelaar uit Abbenbroek te spreken :!:

Ter verdieping van de discussie.Rochus schreef:Jongere schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=kfZB7GjG0HE
Iedereen die op YouTube kan, zou dit eigenlijk ook even moeten bekijken. Ik heb al eerder een link naar hem gepost.Heart Cry nieuwsbrief schreef:D.V. 2008 verlangen wij als Heart Cry bestuur opnieuw twee Heart Cry conferenties te organiseren te Kroeze Danne (Ambt-Delden).
D.V. 30 mei - 2 juni 2008 - Spreker: David Paul Washer. Zie voor meer info: http://www.heartcrymissionary.com/
- JolandaOudshoorn
Tip: moet je ze niet eens gaan kraken? Of er eentje lager gaan zingen?freek schreef:Oow, dan kom ik juist niet. Ik hoor al genoeg hele notenHendrikus schreef:De psalmen gaan al op hele noot'n. Wat wil een mens nog meerfreek schreef:Kijk aan, het gaat de goede kant op met Heartcry. Misschien kom ik nu ook wel
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wat een discussie.JolandaOudshoorn schreef:Tip: moet je ze niet eens gaan kraken? Of er eentje lager gaan zingen?freek schreef:Oow, dan kom ik juist niet. Ik hoor al genoeg hele notenHendrikus schreef:De psalmen gaan al op hele noot'n. Wat wil een mens nog meerfreek schreef:Kijk aan, het gaat de goede kant op met Heartcry. Misschien kom ik nu ook wel
geweldig(g)enoten

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Naar aanleiding van een Pb:Rochus schreef:Vooral als je de link legt met het (verondersteld) arminianisme van Heart CryMarnix schreef:wat een discussie
Met deze uitspraak heb ik alleen de discussie weer op het onderwerp willen richten. Het zegt niets over mijn positie en mening t.o.v. Heart Cry.
Ik vraag u dan alle inmiddels zowel positief als negatief geplakte stickers te verwijderen.
Ik wilde dit toch even kwijt.
De opmerking heeft trouwens niet echt geholpen de discussie is gestokt
Wanneer iemand deze discussie weer vlot trek kunt u misschien mijn mening ook nog eens te weten komen
Het woord verondersteld had hier de betekenis: "Het kan zo zijn, maar het kan net zo goed niet zo zijn dat....."