Ok, van 1 zijn er dus aannemelijke bewijzen ......... (of hij moet de boel goed bedot hebben, maar vooruit dit bewijs accepteren we) .... en hoe zit het met MM?JolandaOudshoorn schreef:eh.... ik heb met Demo in de klas gezeten, ben zelfs met hem op vakantie geweest. Dus kan hij nooit al 40 zijn. Wel gaan we richting de 40, alleen duurt dat nog ruim 10 jaarAuto schreef:Luther schreef: Wat ben je aan het stampvoeten. Jullie zijn toch allebei richting de 40 aan 't gaan?Zijn ze dat nog niet dan?
Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
- MarthaMartha
die dénkt nog niet eens aan 40, gaat gewoon rustig richting de 35....Auto schreef:Ok, van 1 zijn er dus aannemelijke bewijzen ......... (of hij moet de boel goed bedot hebben, maar vooruit dit bewijs accepteren we) .... en hoe zit het met MM?JolandaOudshoorn schreef:eh.... ik heb met Demo in de klas gezeten, ben zelfs met hem op vakantie geweest. Dus kan hij nooit al 40 zijn. Wel gaan we richting de 40, alleen duurt dat nog ruim 10 jaarAuto schreef:Luther schreef: Wat ben je aan het stampvoeten. Jullie zijn toch allebei richting de 40 aan 't gaan?Zijn ze dat nog niet dan?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?
Laten we hier een discussietopic over openen.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
doet me denken aan advertenties in de krant: jonge man, 50 jaar....fluitje schreef:Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?
wanneer ben je eigenlijk nog jong (afgezien van hoe je je voelt)???
wil ik eigenlijk wel antwoord op deze vraag?
Misschien wil je dit antwoord:MarthaMartha schreef:doet me denken aan advertenties in de krant: jonge man, 50 jaar....fluitje schreef:Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?
Bijbels was je een jongeling tot ongeveer je 40e jaar.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
je bent geweldigfluitje schreef:Misschien wil je dit antwoord:MarthaMartha schreef:doet me denken aan advertenties in de krant: jonge man, 50 jaar....fluitje schreef:Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?

MarthaMartha schreef:je bent geweldigfluitje schreef:Misschien wil je dit antwoord:MarthaMartha schreef:doet me denken aan advertenties in de krant: jonge man, 50 jaar....fluitje schreef:Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?
dan ging het zeker over Methusalem???
50 is nog wel jong, ja.MarthaMartha schreef:doet me denken aan advertenties in de krant: jonge man, 50 jaar....fluitje schreef:Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
In de ogen van oude mensen is 40 nog jong. In de ogen van pubers ben je stokoud en begrijp je eigenlijk niks meer van deze wereld. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zo krijgt een kerkenraad dus nogal gauw het verwijt dat ze hopeloos ouderwets zijn. Toch is raad van 'ouden' lang niet altijd verkeerd...vlinder schreef:In de ogen van oude mensen is 40 nog jong. In de ogen van pubers ben je stokoud en begrijp je eigenlijk niks meer van deze wereld.
Niet altijd. Daar heb je helemaal gelijk in.Gijs83 schreef:Zo krijgt een kerkenraad dus nogal gauw het verwijt dat ze hopeloos ouderwets zijn. Toch is raad van 'ouden' lang niet altijd verkeerd...vlinder schreef:In de ogen van oude mensen is 40 nog jong. In de ogen van pubers ben je stokoud en begrijp je eigenlijk niks meer van deze wereld.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
refo schreef:50 is nog wel jong, ja.MarthaMartha schreef:doet me denken aan advertenties in de krant: jonge man, 50 jaar....fluitje schreef:Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?

- MarthaMartha
tja Gijs, op welke leeftijd ga je bij die 'ouden' horen?Gijs83 schreef:Zo krijgt een kerkenraad dus nogal gauw het verwijt dat ze hopeloos ouderwets zijn. Toch is raad van 'ouden' lang niet altijd verkeerd...vlinder schreef:In de ogen van oude mensen is 40 nog jong. In de ogen van pubers ben je stokoud en begrijp je eigenlijk niks meer van deze wereld.
Alleen als je op 1 april geboren bent.refo schreef:50 is nog wel jong, ja.MarthaMartha schreef:doet me denken aan advertenties in de krant: jonge man, 50 jaar....fluitje schreef:Maar voldoet dat dan al een de normen voor 'jong stel'?

- JolandaOudshoorn
Wij hebben een goede mix van oud en jong in de kerkenraad. Twintigers, dertigers, veertigers, vijftigers, zestigers. We hebben dan ook een fijne kerkenraad, hoewel ik ook wel eens kritiek op hen heb, maar dat spui ik dan wel bij een van de mannenbroeders.MarthaMartha schreef:tja Gijs, op welke leeftijd ga je bij die 'ouden' horen?Gijs83 schreef:Zo krijgt een kerkenraad dus nogal gauw het verwijt dat ze hopeloos ouderwets zijn. Toch is raad van 'ouden' lang niet altijd verkeerd...vlinder schreef:In de ogen van oude mensen is 40 nog jong. In de ogen van pubers ben je stokoud en begrijp je eigenlijk niks meer van deze wereld.
Ik weet, mijn Verlosser leeft