Dat is vast omdat het leesdienst is.Bezorgd schreef:Hoor net dat zelfs GG Ridderkerk in beeld gaat uitzenden.
Bijzonder.

Dat is vast omdat het leesdienst is.Bezorgd schreef:Hoor net dat zelfs GG Ridderkerk in beeld gaat uitzenden.
Bijzonder.
Bodegraven ook.Jantje schreef:Ik heb ook nog niets bijzonders gehoord, dan alleen dit berichtje: https://saronkerk.nl/zoo-items/maatregelen-coronavirus
Bijzonder.Serieus: ik vind het een goede maatregel. Vlissingen doet het ook. Ik ben benieuwd wat ze hier van plan zijn.
In dit geval kan ds Mulder beter in Ridderkerk blijven. Dienst streamen en men kijkt in Lisse mee.Jantje schreef:Ik heb ook nog niets bijzonders gehoord, dan alleen dit berichtje: https://saronkerk.nl/zoo-items/maatregelen-coronavirus
Bijzonder.Serieus: ik vind het een goede maatregel. Vlissingen doet het ook. Ik ben benieuwd wat ze hier van plan zijn.
Wij hebben net vergaderd en verspreiden morgenochtend een brief. Dat is vroeg genoeg voor de zondag. Wees even reëel.Bezorgd schreef:Dat is wel erg traag ja.FlyingEagle schreef:Ik heb van onze kerk nog niks gehoord, vind het lang duren eerlijk gezegd...
Zoiets gebeurt in Gouda ook. Alleen dan per postcode.FlyingEagle schreef:Ik krijg nu net een mail binnen. Advies thuisblijven. De dominee preekt wel gewoon. ‘s morgens zijn leden van A- een gedeelte van B welkom en ‘s middags de rest van B tm een gedeelte van D.
Herman schreef:Wij hebben net vergaderd en verspreiden morgenochtend een brief. Dat is vroeg genoeg voor de zondag. Wees even reëel.Bezorgd schreef:Dat is wel erg traag ja.FlyingEagle schreef:Ik heb van onze kerk nog niks gehoord, vind het lang duren eerlijk gezegd...
Dat is toch niet nodig? Hij heeft gewoon zijn vrije zondag. Bovendien moet hij dan voor de tweede keer zijn preekstof gaan veranderen, want in eerste instantie zou hij het Heilig Avondmaal bedienen in Lisse.Bezorgd schreef:In dit geval kan ds Mulder beter in Ridderkerk blijven. Dienst streamen en men kijkt in Lisse mee.Jantje schreef:Ik heb ook nog niets bijzonders gehoord, dan alleen dit berichtje: https://saronkerk.nl/zoo-items/maatregelen-coronavirus
Jantje schreef:Dat is toch niet nodig? Hij heeft gewoon zijn vrije zondag. Bovendien moet hij dan voor de tweede keer zijn preekstof gaan veranderen, want in eerste instantie zou hij het Heilig Avondmaal bedienen in Lisse.Bezorgd schreef:In dit geval kan ds Mulder beter in Ridderkerk blijven. Dienst streamen en men kijkt in Lisse mee.Jantje schreef:Ik heb ook nog niets bijzonders gehoord, dan alleen dit berichtje: https://saronkerk.nl/zoo-items/maatregelen-coronavirus
Dat is ook een element die door veel gemeenten nog niet overdacht is.Jantje schreef:Inmiddels is er hier ook meer bekend.
De kerkdiensten zullen plaatsvinden zonder gemeenteleden en worden (helaas alleen via geluid) uitgezonden via internet en scanner/kerktelefoon. Collectegeld kan via Ideal worden overgemaakt. Alle overige kerkelijke activiteiten, vergaderingen en bijeenkomsten worden tot nadere berichtgeving afgelast.
Volgens mij is dit de enige juiste beslissing.. Die 100 is arbitrair en moet zsm losgelaten worden. Artsenorganisatie dringen daar al op aan. Zie ookJantje schreef:Inmiddels is er hier ook meer bekend.
De kerkdiensten zullen plaatsvinden zonder gemeenteleden en worden (helaas alleen via geluid) uitgezonden via internet en scanner/kerktelefoon. Collectegeld kan via Ideal worden overgemaakt. Alle overige kerkelijke activiteiten, vergaderingen en bijeenkomsten worden tot nadere berichtgeving afgelast.