buiten. Als je dat pluizenrooster leeghaalt, snap je niet dat er nog een kledingstuk heel is na het drogen in de droger. En buiten ruikt veel lekkerder.Orchidee schreef:Het 1 's morgens, het ander tussen de middagLassie schreef:winkelen in een stad, want in een dorp ben je zo uitgekeken..
cracker met gestampte muisjes of roggebrood met kaas?![]()
Was in de droger of buiten ophangen ( als het weer en de tijd dat toelaat)
Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Ja dat is waar, maar ik heb het idee, dat ook het vuil en pluisjes er juist goed af/uit gaan in de droger...bijv een ribrok/broek word prachtig uit de drogerZita schreef:buiten. Als je dat pluizenrooster leeghaalt, snap je niet dat er nog een kledingstuk heel is na het drogen in de droger. En buiten ruikt veel lekkerder.Orchidee schreef:Het 1 's morgens, het ander tussen de middagLassie schreef:winkelen in een stad, want in een dorp ben je zo uitgekeken..

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
k heb niet eens een droger. 

Of een goede droger kopenZita schreef:buiten. Als je dat pluizenrooster leeghaalt, snap je niet dat er nog een kledingstuk heel is na het drogen in de droger. En buiten ruikt veel lekkerder.Orchidee schreef:Het 1 's morgens, het ander tussen de middagLassie schreef:winkelen in een stad, want in een dorp ben je zo uitgekeken..

Lekker werken in of buitenshuis, of genieten van het mooie weer? ( als je daar de kans toe krijgt dan hé
)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
beideOrchidee schreef:Lekker werken in of buitenshuis, of genieten van het mooie weer? ( als je daar de kans toe krijgt dan hé)
sering of pioenroos
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- oesterschelpje
sering!
Schapenwollen dekbed of donzen dekbed?
Geen van beiden, ik was ze graag zelfoesterschelpje schreef:sering!

Brie of camembert?
-
Geen van beiden, liever kruidenboter ofzo...Orchidee schreef:Geen van beiden, ik was ze graag zelfoesterschelpje schreef:sering!
Schapenwollen dekbed of donzen dekbed?![]()
Brie of camembert?
Sateborrelballen of pasteitje kipragout?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Sateborrelballen!Schemerlichtje schreef:Geen van beiden, liever kruidenboter ofzo...Orchidee schreef:Geen van beiden, ik was ze graag zelfoesterschelpje schreef:sering!
Schapenwollen dekbed of donzen dekbed?![]()
Brie of camembert?
Sateborrelballen of pasteitje kipragout?
Vliegen of varen?
varen, vliegen heb ik geen ervaring(of moeten wel die beesten zijnMister schreef: Vliegen of varen?

Charles en Diana of William en Kate?
Ik hoop...William en Kate...bij Charles en Diana ontbrak het aan wederzijdse liefde...Gijs83 schreef:
Een bruiloft met veel pracht en praal, of heel eenvoudig?
Even tussendoor:Orchidee schreef:Ik hoop...William en Kate...bij Charles en Diana ontbrak het aan wederzijdse liefde...Gijs83 schreef:
In Engeland zijn de laatste heel wat koninklijke huwelijken op de klippen gelopen, maar Kate lijkt me wel een serieuze en goeie meid voor William. Ik heb er best wel een goed gevoel bij net als bij Edward en Sophie. Voor zover ik weet zijn die na bijna 12 jaar nog steeds gelukkig getrouwd.
Dat zijn gevaarlijke uitspraken Gijs.Gijs83 schreef:Even tussendoor:Orchidee schreef:Ik hoop...William en Kate...bij Charles en Diana ontbrak het aan wederzijdse liefde...Gijs83 schreef:
In Engeland zijn de laatste heel wat koninklijke huwelijken op de klippen gelopen, maar Kate lijkt me wel een serieuze en goeie meid voor William. Ik heb er best wel een goed gevoel bij net als bij Edward en Sophie. Voor zover ik weet zijn die na bijna 12 jaar nog steeds gelukkig getrouwd.
sja ... goed gevoel zegt niet zoveel..Gijs83 schreef:Even tussendoor:Orchidee schreef:Ik hoop...William en Kate...bij Charles en Diana ontbrak het aan wederzijdse liefde...Gijs83 schreef:
we zullen het acheraan kijken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....