Los daarvan: zo stekelig zijn mijn opmerkingen niet. En eenzijdig al helemaal niet.

Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten, ik handel dus absurd.DDD schreef:Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Mensen die zich uit gewoonte of bijgeloof niet laten vaccineren. Maar het is naar mijn idee absurd om honingpollen te slikken en je niet in te enten, als je althans niet inent om religieuze redenen. De enige verklaring die ik kan bedenken, is dat iemand een bijvoorbeeld antroposofische levensbeschouwing hanteert, waarin het lichaam zelf ziekten moet overwinnen. Daar passen chemokuren en vaccinaties niet bij, maar honingpollen wel.
Maar dan ben je niet tegen voorzorgsmaatregelen, maar tegen kunstmatige ziekten.
Als je een normaal voedingspatroon hebt, is het slikken van supplementen niet nodig. Dan ben je of bijgelovig of inconsequent.Ad Anker schreef:Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten, ik handel dus absurd.DDD schreef:Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Mensen die zich uit gewoonte of bijgeloof niet laten vaccineren. Maar het is naar mijn idee absurd om honingpollen te slikken en je niet in te enten, als je althans niet inent om religieuze redenen. De enige verklaring die ik kan bedenken, is dat iemand een bijvoorbeeld antroposofische levensbeschouwing hanteert, waarin het lichaam zelf ziekten moet overwinnen. Daar passen chemokuren en vaccinaties niet bij, maar honingpollen wel.
Maar dan ben je niet tegen voorzorgsmaatregelen, maar tegen kunstmatige ziekten.
Volgens DDD.
Ik ben het allebei, Ambtenaar.Ambtenaar schreef:Als je een normaal voedingspatroon hebt, is het slikken van supplementen niet nodig. Dan ben je of bijgelovig of inconsequent.Ad Anker schreef:Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten, ik handel dus absurd.DDD schreef:Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Mensen die zich uit gewoonte of bijgeloof niet laten vaccineren. Maar het is naar mijn idee absurd om honingpollen te slikken en je niet in te enten, als je althans niet inent om religieuze redenen. De enige verklaring die ik kan bedenken, is dat iemand een bijvoorbeeld antroposofische levensbeschouwing hanteert, waarin het lichaam zelf ziekten moet overwinnen. Daar passen chemokuren en vaccinaties niet bij, maar honingpollen wel.
Volgens DDD.
Je neemt dat tot je als voorzorg toch neem ik aan?Ad Anker schreef: Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten.
Zeker!Orchidee schreef:Je neemt dat tot je als voorzorg toch neem ik aan?Ad Anker schreef: Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten.
En zeker voor de thuiswerkers, die vaak niet buiten komen als de zon schijnt.DDD schreef: @Ambtenaar:
Vitamine D is daar een bekende uitzondering op, die overigens maar heel beperkt via voedsel binnenkomt, meer via zonlicht.
En géén vaccin nemen om de heftigheid van een ziekte in te dammen?Ad Anker schreef:Zeker!Orchidee schreef:Je neemt dat tot je als voorzorg toch neem ik aan?Ad Anker schreef: Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten.
Hier ben ik dan wel weer mee eens. Gezond eten en veel buiten zijn en bewegen dat doe ik wel maar heb nog nooit geld besteed aan voedingssupplementen, extra vitamine of meer van die prachtige marketing producten.Ambtenaar schreef:Als je een normaal voedingspatroon hebt, is het slikken van supplementen niet nodig. Dan ben je of bijgelovig of inconsequent.Ad Anker schreef:Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten, ik handel dus absurd.DDD schreef:Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Mensen die zich uit gewoonte of bijgeloof niet laten vaccineren. Maar het is naar mijn idee absurd om honingpollen te slikken en je niet in te enten, als je althans niet inent om religieuze redenen. De enige verklaring die ik kan bedenken, is dat iemand een bijvoorbeeld antroposofische levensbeschouwing hanteert, waarin het lichaam zelf ziekten moet overwinnen. Daar passen chemokuren en vaccinaties niet bij, maar honingpollen wel.
Volgens DDD.
Daar kan en zal ik me niet over uitlaten. Maar het verbaast wel dat je uit voorzorg wel extra vitaminen en mineralen neemt, maar een vaccin als voorzorgsmaatregel weigert.Ad Anker schreef: Ik ben het allebei, Ambtenaar.
Dat is wel waar. In Zweden helpen ze mensen een handje door vitamine D toe te voegen aan bijvoorbeeld melk.DDD schreef:
@Ambtenaar:
Vitamine D is daar een bekende uitzondering op, die overigens maar heel beperkt via voedsel binnenkomt, meer via zonlicht.
En b.v. jodium wordt - volgens mij, in ieder geval vroeger- al sinds jaar en dag toegevoegd aan brood.parsifal schreef:Dat is wel waar. In Zweden helpen ze mensen een handje door vitamine D toe te voegen aan bijvoorbeeld melk.DDD schreef:
@Ambtenaar:
Dit soort uitspraken (en van andere forummers) - doen wel vermoeden dat de hele discussie de afgelopen jaren op RF gemist, niet begrepen of alweer vergeten is.Orchidee schreef:En géén vaccin nemen om de heftigheid van een ziekte in te dammen?Ad Anker schreef:Zeker!Orchidee schreef:Je neemt dat tot je als voorzorg toch neem ik aan?Ad Anker schreef: Ik slik al jaar en dag voedingssupplementen, vooral als de R in de maand is. Momenteel nog een snufje vitamine D erbij. Ik laat me niet inenten.
Oprecht: hier staat mijn verstand stil