De link werkt inderdaad niet meer. Was een artikel van NOS.
En verder is het precies wat parsifal zegt: allemaal afleiding. Net als de fittie met Meloni.
Presidentsverkiezingen USA 2024
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Ah, dank!
Ik denk dat Trump werkelijk een andere definitie heeft van triviale zaken. Dat is hier en daar gevaarlijk maar ergens ook uitermate interessant.
Ik ben o.a. erg benieuwd wie uiteindelijk de bovenhand heeft in de onderhandelingen op de Bürgenstock. Trump kan, als hij wil, de taal van terroristen spreken, maar er is meer nodig dan dat.
Ik denk dat Trump werkelijk een andere definitie heeft van triviale zaken. Dat is hier en daar gevaarlijk maar ergens ook uitermate interessant.
Ik ben o.a. erg benieuwd wie uiteindelijk de bovenhand heeft in de onderhandelingen op de Bürgenstock. Trump kan, als hij wil, de taal van terroristen spreken, maar er is meer nodig dan dat.
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Volgens mij is deze rel begonnen nadat Trump in een interview had gesuggereerd dat Meloni Trump gesmeekt had met Trump op de foto te mogen. Het idee alleen al....
Verder heeft Trump alleen al m.b.t. Epstein redenen te over om de aandacht af te leiden.