Ja, was het nou nog een dochter geweest...BJD schreef:na anderhalve week ik weer internet en telefonie heb.. pfff gelukkig loopt in juli m'n contract af dus snel naar een andere provider gegaan.. wat een slchte service.. Vooral die telefonie niet.. echt onwijs makkelijk als je net een zoon hebt gekregen..
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
nederlanders het altijd zo snel koud of warm hebben omdat ze zo gewend zijn aan constante temperaturen in huizen met dubbel glas, CV en de thermostaat op 21C.
Totaal niet gehard.

Totaal niet gehard.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Lourens schreef:Dan zijn de kerkeraadsleden in het wit!Auto schreef:.. wil jij dan zondag niet klagen?huisman schreef:JolandaOudshoorn schreef:Dat er een hittegolf aankomt?? Hopenlijk blijft hij nog zo'n 5 weken hangen
10 weken.........................
Alles beter dan oranje..................
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
						- monique

hihi ow ow ow wat leukrefo schreef:Dat is maar goed ook.monique schreef:ik weer tante geworden ben van een neefje jesse
ik heb geprobeert een foto erop te zetten maar dat lukt me heleaas niet
Waarom wil je een foto op dat kind zetten?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
						droom van morgen
maar leef vandaag
mijn dochter staat op de foto in de krant  van vandaag  

heb je onderzoek gedaan?Joannah schreef:nederlanders het altijd zo snel koud of warm hebben omdat ze zo gewend zijn aan constante temperaturen in huizen met dubbel glas, CV en de thermostaat op 21C.
Totaal niet gehard.
Tja, sommige kerken hebben airco.Auto schreef:.. wil jij dan zondag niet klagen?huisman schreef:JolandaOudshoorn schreef:Dat er een hittegolf aankomt?? Hopenlijk blijft hij nog zo'n 5 weken hangen
Van de week sprak ik een man en die vertelde me dat ze in gemeente x een airco wilde plaatsen, maar op de ledenvergadering bleken twee personen tegen te zijn. Want als God wilde dat het warm was, dan mocht je daar niets aan doen. Nu zou je denken, dit kan geen argument tegen zijn, waardoor het niet geplaatst wordt.. maar helaas voor de andere vele leden.. het werd gehonoreerd. Dus de mensen zitten in de hitte. ( t was een oud gebouw, laag dak enzo)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sja, dan moet je consequent de eventuele aanwezige airco in je auto ook niet gebruikenhenriët schreef:Tja, sommige kerken hebben airco.Auto schreef:.. wil jij dan zondag niet klagen?huisman schreef:JolandaOudshoorn schreef:Dat er een hittegolf aankomt?? Hopenlijk blijft hij nog zo'n 5 weken hangen
Van de week sprak ik een man en die vertelde me dat ze in gemeente x een airco wilde plaatsen, maar op de ledenvergadering bleken twee personen tegen te zijn. Want als God wilde dat het warm was, dan mocht je daar niets aan doen. Nu zou je denken, dit kan geen argument tegen zijn, waardoor het niet geplaatst wordt.. maar helaas voor de andere vele leden.. het werd gehonoreerd. Dus de mensen zitten in de hitte. ( t was een oud gebouw, laag dak enzo)
O maar die zijn er wel hoor, want die vinden het teveel brandstof kostenMister schreef:
Sja, dan moet je consequent de eventuele aanwezige airco in je auto ook niet gebruiken
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
btw.. men mag dan sowieso ook niet met een auto naar de kerk, want als God wilde dat je een eind van de kerk woont, moet je er ook lopend wat voor over hebben..Orchidee schreef:O maar die zijn er wel hoor, want die vinden het teveel brandstof kostenMister schreef:
Sja, dan moet je consequent de eventuele aanwezige airco in je auto ook niet gebruiken
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kortom, een discussie die nergens over gaat.henriët schreef:btw.. men mag dan sowieso ook niet met een auto naar de kerk, want als God wilde dat je een eind van de kerk woont, moet je er ook lopend wat voor over hebben..Orchidee schreef:O maar die zijn er wel hoor, want die vinden het teveel brandstof kostenMister schreef:
Nee, mijn broer gebruik de airco niet omdat hij de overgang vanuit een koele auto naar buiten veel te groot vindt en dan een kou vat.Orchidee schreef:O maar die zijn er wel hoor, want die vinden het teveel brandstof kostenMister schreef:
Ik puf bij hem in de auto, maar hij is er aan gewend
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
zij hebben ook geen verwarming in de kerk, begrijp ik?henriët schreef:Tja, sommige kerken hebben airco.Auto schreef:.. wil jij dan zondag niet klagen?huisman schreef:JolandaOudshoorn schreef:Dat er een hittegolf aankomt?? Hopenlijk blijft hij nog zo'n 5 weken hangen
En geen koelkast in huis.