Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Aan mijn lief die al heel de dag hard aan het schilderen is in zijn nieuwe paleisje
Wat ik binnenkort mag in gaan richten!

dat Rens hier echt nooit meer terug zal komen.
('k had niet zoveel met hem, maar na een aantal weken afwezigheid kon je hem altijd weer terug verwachten)
('k had niet zoveel met hem, maar na een aantal weken afwezigheid kon je hem altijd weer terug verwachten)
Aan de familie van de overleden ds. C. de Jongste.
Aan mijn zoon die ziek is.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan de twee GG-kandidaten die zich schrap kunnen zetten voor de invasie van de komende weken.
Ik denk dat ze daar al helemaal op voorbereid zijn. Alleen is nog de vraag wie er de meeste over zich heen krijgen.Mister schreef:Aan de twee GG-kandidaten die zich schrap kunnen zetten voor de invasie van de komende weken.
Dat is absoluut geen goede vraag. Er is toch geen prijsvraag uitgeschreven ofzo?Gijs83 schreef:Ik denk dat ze daar al helemaal op voorbereid zijn. Alleen is nog de vraag wie er de meeste over zich heen krijgen.Mister schreef:Aan de twee GG-kandidaten die zich schrap kunnen zetten voor de invasie van de komende weken.
Aan de vriend van mijn klasgenoot die pas eind juli terug zou komen, maar nu deze week naar huis komt.
http://www.nu.nl/buitenland/2264680/dri ... uzgan.html
Aan de ene kant was ze blij met het weerzien, aan de andere kant een dubbel gevoel.
Aan de ene kant was ze blij met het weerzien, aan de andere kant een dubbel gevoel.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er een negatieve kant aanzit.vlinder schreef:Aan de vriend van mijn klasgenoot die pas eind juli terug zou komen, maar nu deze week naar huis komt.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Dat hij gewond is, erg geschrokken is, wonden heeft, de reden waarom hij terug komt niet leuk is....Tuurlijk wil ze hem graag zien, maar zoals ze terecht zei: hoe krijg ik hem terug? Psychisch e.d. kan het heel zwaar worden. Liever had ze gehad dat hij in juli gezond en wel was teruggekomen in plaats van nu met wonden.Joannah schreef:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er een negatieve kant aanzit.vlinder schreef:Aan de vriend van mijn klasgenoot die pas eind juli terug zou komen, maar nu deze week naar huis komt.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
En terecht, ook als het goed gaat is het al veel om te verwerken, dit maakt helemaal indruk...vlinder schreef:Dat hij gewond is, erg geschrokken is, wonden heeft, de reden waarom hij terug komt niet leuk is....Tuurlijk wil ze hem graag zien, maar zoals ze terecht zei: hoe krijg ik hem terug? Psychisch e.d. kan het heel zwaar worden. Liever had ze gehad dat hij in juli gezond en wel was teruggekomen in plaats van nu met wonden.Joannah schreef:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er een negatieve kant aanzit.vlinder schreef:Aan de vriend van mijn klasgenoot die pas eind juli terug zou komen, maar nu deze week naar huis komt.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
gelukkig heeft hij het nog levend vanaf gebracht.MarthaMartha schreef:En terecht, ook als het goed gaat is het al veel om te verwerken, dit maakt helemaal indruk...vlinder schreef:Dat hij gewond is, erg geschrokken is, wonden heeft, de reden waarom hij terug komt niet leuk is....Tuurlijk wil ze hem graag zien, maar zoals ze terecht zei: hoe krijg ik hem terug? Psychisch e.d. kan het heel zwaar worden. Liever had ze gehad dat hij in juli gezond en wel was teruggekomen in plaats van nu met wonden.Joannah schreef:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er een negatieve kant aanzit.vlinder schreef:Aan de vriend van mijn klasgenoot die pas eind juli terug zou komen, maar nu deze week naar huis komt.
En nu maar hopen dat alle jongens veilig en levend terug zullen keren, voordat we daar weg gaan.
Hoe sneller daar weg, hoe beter.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
aan de twee dames die middenin het Ikea-restaurant vanmorgen samen Bijbelstudie zaten te doen.
Bijzonder!Zita schreef:aan de twee dames die middenin het Ikea-restaurant vanmorgen samen Bijbelstudie zaten te doen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Aan meisje uit mn klas die in het ziekenhuis ligt. Nierbek (weet niet of je t zo schrijft of zegt) ontsteking...
40,3 graden koorts, veel pijn...

40,3 graden koorts, veel pijn...

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.