Kijk, daar heb je het alTiberius schreef:Hij is alleen het balkje bij Luther vergeten.
MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
dan zal ik eens gauw gaan kijkenLuther schreef:Kijk, daar heb je het alTiberius schreef:Hij is alleen het balkje bij Luther vergeten.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn schreef:Leuke foto's Jan!!
Mag ik hieruit concluderen dat je raadsels zijn opgelost en je knopen ontbonden?jvdg schreef:JolandaOudshoorn schreef:Leuke foto's Jan!!![]()
![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee, INTEGENDEEL!Luther schreef:Mag ik hieruit concluderen dat je raadsels zijn opgelost en je knopen ontbonden?jvdg schreef:JolandaOudshoorn schreef:Leuke foto's Jan!!![]()
![]()
O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
- MarthaMartha
Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hyves, facebook etc...daar ben ik nog niet aan toe.MarthaMartha schreef:Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Bovendien wens ik de koninklijke weg te bewandelen.
- MarthaMartha
jvdg schreef:Hyves, facebook etc...daar ben ik nog niet aan toe.MarthaMartha schreef:Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef: O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?
Bovendien wens ik de koninklijke weg te bewandelen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Jean le Fontain
- Contacteer:
MarthaMartha schreef:Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
ik zal wel voor lijfwacht spelen:
Um, ik wil ook wel meedoen, wat mag ik zijn? De slaaf?Jean le Fontain schreef:MarthaMartha schreef:Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
![]()
ik zal wel voor lijfwacht spelen:![]()
![]()
![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Tja, dames en heren, ik merk dat uw fantasie behoorlijk op hol slaat.judith schreef:Um, ik wil ook wel meedoen, wat mag ik zijn? De slaaf?Jean le Fontain schreef:MarthaMartha schreef:Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
![]()
ik zal wel voor lijfwacht spelen:![]()
![]()
![]()
Teneinde al te veel boert en luim te voorkomen, stel ik voor dit thema te laten rusten, totdat JO haar licht heeft laten schijnen.
Alsdan.........
- JolandaOudshoorn
jaja,MarthaMartha schreef:Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Welke jo wordt nu bedoeltMarthaMartha schreef:
Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
Ik weet, mijn Verlosser leeft