echt wel, misschien dat ik hem er wel een tijdje achter vandaan krijgenOorspronkelijk gepost door Lizzy:,:,:,:, Oeps lekker gezellig joh!!Oorspronkelijk gepost door crazysweet
ik ga vanavond lekker gezellig bij mn vriend zitten (als hij niet achter computer gaat :#)
Wat ga je vanavond doen?
Ik zou die spullen nog ff niet op het dressoir zetten als je met die stofzuiger gaat gooien.Oorspronkelijk gepost door Lambertus
een vispannetje van Iglo opwarmen en daarna languit op de bank niets doen
Ben nu ng ff bezig met het terugzetten van attributen op het dressoir en dan nog ff gauw een stofzuiger door het huis gooien
- Miscanthus
- Miscanthus
Ik ben bezig mijn boekenkast in te ruimen...op alfabet du sde kamer ligt vol met stapels boeken en beduimelde preekjes van overjarig koren.
Nu wil het geval dat 'm vrouw de kleur niet helemaal geweldig vind (te wit), dus ik vrees dat ik de witwast weer kan pakken.....:#
met een scheutje eigeel erdoorheen dan....
Nu wil het geval dat 'm vrouw de kleur niet helemaal geweldig vind (te wit), dus ik vrees dat ik de witwast weer kan pakken.....:#
met een scheutje eigeel erdoorheen dan....
Nou normaal worden ze door de moeder en vader grootgebracht lijkt mij! :t :!Oorspronkelijk gepost door MiscanthusZij er ook machinaal opgegroeide vogels dan? :!Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ik ga bij een met de hand opgegroeide vogel kijken en als ik hem leuk vind dan wordt het misschien wel mijn huisdier.
[Aangepast op 17/9/05 door Miscanthus]
De volgende bijbels staan bij ons in de boekenkast:Oorspronkelijk gepost door Lassie
die hoort ook niet in de Boekenkast, maar op de tafel te liggen. Open en Bloot.
statenvertaling met kantekeningen (3-delig, wordt een beetje vol op tafel)
Dachsel bijbelverklaring (9-delig (dacht ik) is ook een beetje veel voor open op tafel
trouwbijbel (1-delig) zou op tafel kunnen, maar dan istie met 4 kids geen lang leven beschoren
Ik de valkparkiet nu in huis heb en heel tam is en lief, maar dat ie weer weg moet omdat Moni er allergisch voor is......... :#Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ik ga bij een met de hand opgegroeide vogel kijken en als ik hem leuk vind dan wordt het misschien wel mijn huisdier.
[Aangepast op 19/9/05 door Lizzy]
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

haha..nee hij is alleen maar gigantisch verslaafd aan zn computer maar hij houd meer van mij...Oorspronkelijk gepost door LecramMisschien houdtie meer van z'n computer :tOorspronkelijk gepost door crazysweet
ik ga vanavond lekker gezellig bij mn vriend zitten (als hij niet achter computer gaat :#)
Of Moni moet weg...:,:,Oorspronkelijk gepost door LizzyIk de valkparkiet nu in huis heb en heel tam is en lief, maar dat ie weer weg moet omdat Moni er allergisch voor is......... :#Oorspronkelijk gepost door Lizzy
[Aangepast op 19/9/05 door Lizzy]