Rippen (bijvoorbeeld met Media Player) naar MP3 en deze online zetten.Christiaan schreef:Hoe doe je dat met een cd?? Weet jij het??wim schreef:Kun je ff een paar mp3-tjes ergens online zetten? Kunnen we meegenieten.Christiaan schreef:Ben kamermuziek van Johann Pachelbel (1653-1706)
aan het luisteren. Fantastisch.
Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [2]
- Christiaan
Ikzal eens kijken.wim schreef:Rippen (bijvoorbeeld met Media Player) naar MP3 en deze online zetten.Christiaan schreef:Hoe doe je dat met een cd?? Weet jij het??wim schreef:Kun je ff een paar mp3-tjes ergens online zetten? Kunnen we meegenieten.Christiaan schreef:Ben kamermuziek van Johann Pachelbel (1653-1706)
aan het luisteren. Fantastisch.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Ik ben een absolute liefhebber van Mozart, maar weet niet of ik die in mijn verzameling heb staan..............Christiaan schreef:Ik nummer 25. Kent u die ook??, die is erg mooi!!Petrus schreef:Mozart, symphonie 39.
Maar niet om het één of ander.................maar Mozart is toch van ná 1780????????
- Christiaan
Nee, maar is het jou wel ontgaan dat het dit jaar PACHELBEL jaar is ??? :shock: :shock:Hendrikus schreef:1756-1791, dat kan je in dit Mozart-jaar toch niet ontgaan zijn :roll:Petrus schreef:Maar niet om het één of ander.................maar Mozart is toch van ná 1780????????
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
- Christiaan
Nou, en??Petrus schreef:Ik ben een absolute liefhebber van Mozart, maar weet niet of ik die in mijn verzameling heb staan..............Christiaan schreef:Ik nummer 25. Kent u die ook??, die is erg mooi!!Petrus schreef:Mozart, symphonie 39.
Maar niet om het één of ander.................maar Mozart is toch van ná 1780????????
Voor gene die het nog niet weet:
Voor mij orgelmuziek tot 1780 (uitzonderingen zijn er maar, enkel)
Voor klassieke muziek tot 1850 voor mij tot en met mendelssohn
O, en zeg er dan even bij dat voor jou orgelmuziek dus geen klassieke muziek is. Dat is namelijk niet voor iedereen zo :roll:Christiaan schreef:Voor gene die het nog niet weet:
En schilderkunst vóór 1800, zag ik in je profiel. Je maakt het wel ingewikkeld, zeg...
- Christiaan
Vindt je? Ik vindt het erg logisch.Hendrikus schreef:O, en zeg er dan even bij dat voor jou orgelmuziek dus geen klassieke muziek is. Dat is namelijk niet voor iedereen zo :roll:Christiaan schreef:Voor gene die het nog niet weet:
En schilderkunst vóór 1800, zag ik in je profiel. Je maakt het wel ingewikkeld, zeg...
Maar wist je dat het PACHELBEL jaar is????
- Christiaan
Een van de grootste organisten van de 17de eeuw, zo bekend als Buxtehude was in Noord-Duitsland, was Johann Pachelbel in Midden en Zuid-Duitsland.Hendrikus schreef:Pachelbel? Wie is dat nou weer? Nooit van gehoord...Christiaan schreef:Maar wist je dat het PACHELBEL jaar is????
Als je hem niet kent mis je toch wel echt iets aan je orgelliteratuur kennis.

Christiaan.......................laat je toch niet zo stangen joh...............je hapt ook óveral op in......................moet je niet doen...........................degeen die je zit te stangen heeft de grootst mogelijke lol als je hapt!!!!!Christiaan schreef:Een van de grootste organisten van de 17de eeuw, zo bekend als Buxtehude was in Noord-Duitsland, was Johann Pachelbel in Midden en Zuid-Duitsland.Hendrikus schreef:Pachelbel? Wie is dat nou weer? Nooit van gehoord...Christiaan schreef:Maar wist je dat het PACHELBEL jaar is????
Als je hem niet kent mis je toch wel echt iets aan je orgelliteratuur kennis.:
:
: