Wat voor auto rijden wij?

Duuk

Bericht door Duuk »

Rens schreef:Afbeelding

en dit dus een Amerikaanse Scania...................écht BIG!!!
Ga maar eens verhuizen met deze truck :mrgreen:

Overigens: FedEx is geen vrachtwagenmerk......
Marnix

Bericht door Marnix »

Lijkt me vrij lastig inparkeren :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marco

Bericht door Marco »

Volgens mij is die grote Scania eerder Australisch. Anders rijdt-ie spook. :|
bazz

Bericht door bazz »

Marnix schreef:Lijkt me vrij lastig inparkeren :D
haha, daar wil je niet mee achteruitrijden. gelukkig is in australie ruimte genoeg voor zo'n klasse 2 roadtrain (53 m. lang). inderdaad niet in de VS, daar mogen geen roadtrains rijden. deze jongens mogen ook niet overal in australie rijden, in dichter bevolkte gebieden is de maximumlengte 26 meter (net als nederlandse LZV's), en in steden e.d. mag de combi max. 18 meter zijn.
Rens

Bericht door Rens »

Marco schreef:Volgens mij is die grote Scania eerder Australisch. Anders rijdt-ie spook. :|
sorry, klopt, heb de betreffende site nog ff uitgeplozen, en er stond in de marge idd bij dat het om een Australische Roadtrain ging.

Los daarvan, je moet een verrekt goeie chauffeur zijn om met zo'n combi overweg te kunnen!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Jullie weten niks wat groot is.

Zie deze:

World's biggest dump truck in Sparwood BC, Canada
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder
Contacteer:

Hoewel dit ook niet zo'n kleine is:

Afbeelding

Wordt hier in de olie zanden gebruikt.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder
Contacteer:

Maar natuurlijk moet je effe deze zien. Past niet eens op de weg in Nederland (hier eigenlijk ook niet):

Zo komen ze hier vlak bij ons met regelmaat langs

Dit is pas groot. Groter zelfs dan in Texas
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

tja Bert, je hebt altijd baas boven baas :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
kleuzien

Bericht door kleuzien »

'k Heb zo'n aldervreselijkste droom gehad vanacht. Ik ruilde mijn lief, doddig fordje ka in voor één of andere rammelkast uit het jaar nul. met een motorkap van hier tot Tokio. En 't mooiste was dat de moeder van het joch waar ik hem van kocht er nog in zat. Die kreeg ik erbij...

Ben nog nooit zo blij geweest dat de wekker ging :mrgreen:
Kislev

Bericht door Kislev »

Bert Mulder schreef:Jullie weten niks wat groot is.

Zie deze:

Och heden, komen die Amerikanen/Canadezen met hun groot, groter, grootst.... :? Doet me denken aan die Europeaan die bij vrienden in Amerikan was en de hele dag niets anders had gehoord dan groter, grootst. Toen hij dan ook per ongeluk in hun zwembad viel riep hij in paniek: niet doortrekken, niet doortrekken.

Check dit: http://www.mammoet.com/ Een Nederlands bedrijf wat o.a. de bergin van de Kursk heeft gedaan.
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 sep 2007, 09:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gert10

Bericht door Gert10 »

Kislev schreef:
Bert Mulder schreef:Jullie weten niks wat groot is.

Zie deze:

Och heden, komen die Amerikanen/Canadezen met hun groot, groter, grootst.... :? Doet me denken aan die Europeaan die bij vrienden in Amerikan was en de hele dag niets anders had gehoord dan groter, grootst. Toen hij dan ook per ongeluk in hun zwembad viel riep hij in paniek: niet doortrekken, niet doortrekken.
:D :D :D :D :D :D
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
helma

Bericht door helma »

kleuzien schreef:'k Heb zo'n aldervreselijkste droom gehad vanacht. Ik ruilde mijn lief, doddig fordje ka in voor één of andere rammelkast uit het jaar nul. met een motorkap van hier tot Tokio. En 't mooiste was dat de moeder van het joch waar ik hem van kocht er nog in zat. Die kreeg ik erbij...

Als 't nou nog andersom was geweest....... :wink:
Gert10

Bericht door Gert10 »

helma schreef:
kleuzien schreef:'k Heb zo'n aldervreselijkste droom gehad vanacht. Ik ruilde mijn lief, doddig fordje ka in voor één of andere rammelkast uit het jaar nul. met een motorkap van hier tot Tokio. En 't mooiste was dat de moeder van het joch waar ik hem van kocht er nog in zat. Die kreeg ik erbij...

Als 't nou nog andersom was geweest....... :wink:
Hé ik kreeg ook mijn schoonmoeder gratis bij mijn huwelijk! :) Grapje! Ik rij een oude deukerige Ford Fiesta maar dat bevalt mij prima
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
Rens

Bericht door Rens »

Rijden we binnen niet al te lange tijd in een auto die 360 graden kan draaien?

zie foto van Nissan:

http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/afp/200 ... ic8yP2ng--
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie