Ga maar eens verhuizen met deze truck :mrgreen:Rens schreef:
en dit dus een Amerikaanse Scania...................écht BIG!!!
Overigens: FedEx is geen vrachtwagenmerk......
haha, daar wil je niet mee achteruitrijden. gelukkig is in australie ruimte genoeg voor zo'n klasse 2 roadtrain (53 m. lang). inderdaad niet in de VS, daar mogen geen roadtrains rijden. deze jongens mogen ook niet overal in australie rijden, in dichter bevolkte gebieden is de maximumlengte 26 meter (net als nederlandse LZV's), en in steden e.d. mag de combi max. 18 meter zijn.Marnix schreef:Lijkt me vrij lastig inparkeren
sorry, klopt, heb de betreffende site nog ff uitgeplozen, en er stond in de marge idd bij dat het om een Australische Roadtrain ging.Marco schreef:Volgens mij is die grote Scania eerder Australisch. Anders rijdt-ie spook. :|
Och heden, komen die Amerikanen/Canadezen met hun groot, groter, grootst....Bert Mulder schreef:Jullie weten niks wat groot is.
Zie deze:
World's biggest dump truck in Sparwood BC, Canada
Kislev schreef:Och heden, komen die Amerikanen/Canadezen met hun groot, groter, grootst....Bert Mulder schreef:Jullie weten niks wat groot is.
Zie deze:
World's biggest dump truck in Sparwood BC, CanadaDoet me denken aan die Europeaan die bij vrienden in Amerikan was en de hele dag niets anders had gehoord dan groter, grootst. Toen hij dan ook per ongeluk in hun zwembad viel riep hij in paniek: niet doortrekken, niet doortrekken.
kleuzien schreef:'k Heb zo'n aldervreselijkste droom gehad vanacht. Ik ruilde mijn lief, doddig fordje ka in voor één of andere rammelkast uit het jaar nul. met een motorkap van hier tot Tokio. En 't mooiste was dat de moeder van het joch waar ik hem van kocht er nog in zat. Die kreeg ik erbij...
Ben nog nooit zo blij geweest dat de wekker ging :mrgreen:
Hé ik kreeg ook mijn schoonmoeder gratis bij mijn huwelijk!helma schreef:kleuzien schreef:'k Heb zo'n aldervreselijkste droom gehad vanacht. Ik ruilde mijn lief, doddig fordje ka in voor één of andere rammelkast uit het jaar nul. met een motorkap van hier tot Tokio. En 't mooiste was dat de moeder van het joch waar ik hem van kocht er nog in zat. Die kreeg ik erbij...
Ben nog nooit zo blij geweest dat de wekker ging :mrgreen:
Als 't nou nog andersom was geweest.......