Baby's enzo...

Orchidee

Re: Baby's enzo...

Bericht door Orchidee »

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Vindt je? Het verbaasd me niks.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Lassie schreef:
Vindt je? Het verbaasd me niks.
Mij juist wel, omdat er de laatste tijd zoveel om te doen is dat er in NL zoveel babysterfte bij de bevalling is in vergelijking met omringende landen (waar bijna iedereen in het ziekenhuis bevalt)
Dus lijkt het hier... voor de baby is het beter, voor de moeder slechter om in het ziekenhuis te bevallen (hele snelle conclusie)
Neeltje Jans, moeder van 4
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Bij onze overburen is de baby met de geboorte overleden... De buurman zei 2.5 week geleden, je komt maar eens kijken als het er is... En nu staat er een lantaarn met kaarsje en roze lint in de tuin!
Intens verdrietig!
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
helma

Bericht door helma »

oh, wat erg. Dat lijkt me zo verdrietig.
henriët

Bericht door henriët »

ik ben nu drie keer in het ziekenhuis bevallen en zou nooit anders willen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

Droelie schreef:Bij onze overburen is de baby met de geboorte overleden... De buurman zei 2.5 week geleden, je komt maar eens kijken als het er is... En nu staat er een lantaarn met kaarsje en roze lint in de tuin!
Intens verdrietig!
Wat ontzettend verdrietig ja.

Soms heb je gewoon geen woorden..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
ik ben nu drie keer in het ziekenhuis bevallen en zou nooit anders willen!
:oO :oO :oO
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Neeltje Jans

henriët schreef: ik ben nu drie keer in het ziekenhuis bevallen en zou nooit anders willen!
Ik 3 keer ziekenhuis en 1 keer thuis, en het heeft allebei wat. Grootste voordeel bij thuisbevalling is dat de kinderen gewoon thuis kunnen blijven. Laatste bevalling heb ik het ziekenhuis maar net gehaald :?
henriët

Bericht door henriët »

Neeltje Jans schreef:
henriët schreef: ik ben nu drie keer in het ziekenhuis bevallen en zou nooit anders willen!
Ik 3 keer ziekenhuis en 1 keer thuis, en het heeft allebei wat. Grootste voordeel bij thuisbevalling is dat de kinderen gewoon thuis kunnen blijven. Laatste bevalling heb ik het ziekenhuis maar net gehaald :?
Hier een vrouw op t dorp haalde het dus niet... met alle gevolgen van dien.. maar het babytje was helemaal in orde en is nu een van de vriendinnen van ons Jetje.

Maar het lijkt me zoo n zooi geven thuis en ik zou de kids dan ook nog wegbrengen hoor.
Maar sommigen voelen zich juist thuis op hun gemak, terwijl ik het heerlijk vind in het ziekenhuis alles bij de hand.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef: Maar het lijkt me zoo n zooi geven thuis
:huhu
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Orchidee schreef:
henriët schreef: Maar het lijkt me zoo n zooi geven thuis
:huhu
Als iedereen zo zou denken hadden wij niks meer te doen! :huhu
Neeltje Jans

Ach het begon midden in de nacht, en ze waren toen 1,5 en 2,5 jaar, ze hebben er gewoon doorheen geslapen! Was ook binnen 4 uur gebeurd...
Bij de jongste werd ik 's morgens vroeg (half 6/kwart voor 6 ) wakker, omdat ik weeën voelde. Maar het drong nog niet zo tot me door. Een uurtje later toch maar tegen m'n man gezegd, want voor m'n gevoel zat ik al tegen het eind van de ontsluiting (misselijk),maar zijn antwoord was: Nee, dat kan niet, nog veel te vroeg, hou het nog maar een week op. (ik was pas 2 weken later uitgerekend).
Maar het bleek nog net weekenddienst te zijn (tot maandagmorgen 8 uur) dus daarom moest ik naar het ziekenhuis...de brug over, die stond gelukkig niet open, in het ziekenhuis in een rolstoel gegooid, met een broeder naar boven geraced, tijdens het lopen naar het bed werd m'n broek uitgetrokken, op bed en persen en hup..daar was tie! Echt net op tijd!
Mara

Bericht door Mara »

Welke zooi ??
1 x bevallen in het ziekenhuis, baby en ik hadden een bacterie, waarvoor we beiden behandeld moesten worden met a.b. Een "typische" ziekenhuisbacterie :huhu
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Zooi valt echt reuze mee!!
De sfeer is vaak heerlijk ontspannen en de aanwezige kids worden zelden of nooit wakker!!
Ik heb het in al die jaren slechts twee keer mee gemaakt geloof ik. :hum
Plaats reactie