Hier gelukkig niet. Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing over Jona van Ds.C.A.van Dieren.Lassie schreef:bankhangen
Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Mezelf eens goed uitleven op de woonkamer, maar ik denk dat ik er nog maar een dagje aan vast plak, want als je eenmaal begint...
Er zitten dan te weinig uren in een dag

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Ja ja heel dom voor iemand die zich uit wil leven van zijn werk te houden foeiiiiiiiiiOrchidee schreef:Mezelf eens goed uitleven op de woonkamer, maar ik denk dat ik er nog maar een dagje aan vast plak, want als je eenmaal begint...

de uren vliegen toch al

- Barmhartigheid
Succes Orchidee! OW wat zit je te plagen, foeiOude-Waarheid schreef:Ja ja heel dom voor iemand die zich uit wil leven van zijn werk te houden foeiiiiiiiiiOrchidee schreef:Mezelf eens goed uitleven op de woonkamer, maar ik denk dat ik er nog maar een dagje aan vast plak, want als je eenmaal begint...
Er zitten dan te weinig uren in een dag![]()
de uren vliegen toch al

Ik heb plotseling een vrije dag. Ik kwam op m'n werk en dat bleek niet nodig te zijn. Ik had aangeven evt. vrij te zijn, dat hadden ze ingepland maar vergeten door te geven...
Nu kan lekker weer verder schilderen

Orchidee, voor mijn gevoel heb ik een dag met extra uren!!!

Lekker vertrekken voor een trip naar Escanaba...mijn favoriete boekwinkel... echte winkels, niet alleen Wallmart en de Familie dollar... maar het allerfijnste... de beste chocolaterie van de hele UP!!!Morgenavond weer thuis!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Vakantie geboekt.
Barmhartigheid schreef:Succes Orchidee! OW wat zit je te plagen, foeiOude-Waarheid schreef:Ja ja heel dom voor iemand die zich uit wil leven van zijn werk te houden foeiiiiiiiiiOrchidee schreef:Mezelf eens goed uitleven op de woonkamer, maar ik denk dat ik er nog maar een dagje aan vast plak, want als je eenmaal begint...
de uren vliegen toch al![]()
Ik heb plotseling een vrije dag. Ik kwam op m'n werk en dat bleek niet nodig te zijn. Ik had aangeven evt. vrij te zijn, dat hadden ze ingepland maar vergeten door te geven...
Nu kan lekker weer verder schilderenik schiet zo onverwachts heel hard op met het schilderen. Leuke verassing voor Cap
, hij weet niet wat hij ziet als hij thuis komt, hij denkt dat ik druk buitenshuis aan het 'zusteren' ben.

Tjonge jonge, heb ik weer eens zin en een beetje puf, word er hier de draak met me gestoken

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Documenten doornemen en verslagen maken.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- Barmhartigheid
Ja goed geradenOrchidee schreef:Barmhartigheid schreef:Succes Orchidee! OW wat zit je te plagen, foeiOude-Waarheid schreef:Ja ja heel dom voor iemand die zich uit wil leven van zijn werk te houden foeiiiiiiiiiOrchidee schreef:Mezelf eens goed uitleven op de woonkamer, maar ik denk dat ik er nog maar een dagje aan vast plak, want als je eenmaal begint...
de uren vliegen toch al![]()
Nu kan lekker weer verder schilderenik schiet zo onverwachts heel hard op met het schilderen. Leuke verassing voor Cap
, hij weet niet wat hij ziet als hij thuis komt, hij denkt dat ik druk buitenshuis aan het 'zusteren' ben.
![]()
![]()
zo eerst effe een bakkie...
Tjonge jonge, heb ik weer eens zin en een beetje puf, word er hier de draak met me gestoken![]()
![]()

Ichtus schreef:* hoort in de verte het woord: ... belasting ... denkt:albion schreef:Alles uitgezocht voor de belasting. De stukken gaan morgen de deur uit.Geen zin in...
Nou ik ook niet, maar als je eenmaal begint en bezig bent zonder gestoord (dubbele betekenis

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Maar dat is zo moeilijk te bewijzen.refo schreef:Of iemand is het vergeten in te vullen.albion schreef:Denk ik ook, zal wel behandeld worden wie het eerst komt het eerst maalt. Het vervelende is dat ik van de belasting bericht gekregen hebrefo schreef:
Ik denk dat iemand anders er eerst nog soep van gaat koken.
dat iets niet met elkaar overeenkomt in 2008 en dat wordt nu verrekend (ik zal wel moeten terugbetalen, denk ik). Waarschijnlijk ben ik
vergeten mijn jaarafschrift van de werkgever op te sturen.

Mister schreef:Vakantie geboekt.
Wordt het weer één van de Scandinavische landen? Of is het altijd Noorwegen?
Ga je binnenkort met vakantie of is het de zomervakantie?

Nee, naar Israël, in mei.albion schreef:Mister schreef:Vakantie geboekt.
Wordt het weer één van de Scandinavische landen? Of is het altijd Noorwegen?
Ga je binnenkort met vakantie of is het de zomervakantie?
In de zomer slaan we dan een keertje over.

Vandaag een zaak voor grootste gedeelte afgerond. Morgen voorlopig resultaat presenteren en dan nog bijschaven.
Vanavond weer eens verder met oude administratie opruimen en vernietigen.
Vanavond weer eens verder met oude administratie opruimen en vernietigen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Van alles wat:)
Vanavond hadden we erg fijn bezoek.
We kregen voor onze jongste een psalmboekje, met een mooie tekst erbij,
fijn om verder over na te denken.
Vanavond hadden we erg fijn bezoek.
We kregen voor onze jongste een psalmboekje, met een mooie tekst erbij,
fijn om verder over na te denken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....