Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
Wist je dat.... waar reguliere kappers dicht zijn, op Refoforum gewoon geknipt blijft worden volgens de richtlijnen van het RIVM. Dus gewoon met 1,5 meter afstand. 

- Johann Gottfried Walther
Zitten de moderators altijd 1,5 meter van het scherm?Piet Puk schreef:Wist je dat.... waar reguliere kappers dicht zijn, op Refoforum gewoon geknipt blijft worden volgens de richtlijnen van het RIVM. Dus gewoon met 1,5 meter afstand.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Weet ik niet, wel op 1,5 meter wiens bericht geknipt wordt, verwacht ik.Johann Gottfried Walther schreef:Zitten de moderators altijd 1,5 meter van het scherm?Piet Puk schreef:Wist je dat.... waar reguliere kappers dicht zijn, op Refoforum gewoon geknipt blijft worden volgens de richtlijnen van het RIVM. Dus gewoon met 1,5 meter afstand.

Ik houd in deze tijd een flinke afstand van forummers, gemiddeld wel een kilometer of 70 denk ik.Piet Puk schreef:Wist je dat.... waar reguliere kappers dicht zijn, op Refoforum gewoon geknipt blijft worden volgens de richtlijnen van het RIVM. Dus gewoon met 1,5 meter afstand.
- Maanenschijn
Wist je dat ik ontroerd naar mijn vader met dementie zit te kijken, die intens geniet van de uitzending van de Mattheüs Passion van gisteren?
Mijn moeder is als gevolg van de extra zorg door de coronacrisis als mantelzorger ingestort vandaag, zodat mijn vader naar ons is gekomen om te logeren zodat mijn moeder rust kan krijgen.
De muziek raakt de snaren van de ziel aan die wij bijna niet meer kunnen bereiken. Ik ben er van ontroerd.
Mijn moeder is als gevolg van de extra zorg door de coronacrisis als mantelzorger ingestort vandaag, zodat mijn vader naar ons is gekomen om te logeren zodat mijn moeder rust kan krijgen.
De muziek raakt de snaren van de ziel aan die wij bijna niet meer kunnen bereiken. Ik ben er van ontroerd.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Dank voor het delen.
Nou zeker! Heftig, maar mooi tegelijkertijd.DDD schreef:Dank voor het delen.
Sterkte!Maanenschijn schreef:Wist je dat ik ontroerd naar mijn vader met dementie zit te kijken, die intens geniet van de uitzending van de Mattheüs Passion van gisteren?
Maar mooi om te zien hoe muziek dóórwerkt waar andere communicatiemiddelen niet meer lijken te werken.
~~Soli Deo Gloria~~
Maanenschijn schreef:Wist je dat ik ontroerd naar mijn vader met dementie zit te kijken, die intens geniet van de uitzending van de Mattheüs Passion van gisteren?
Heel ontroerend
-
- Verbannen
Heel bijzonder. Ik heb weinig aan mijn voorgangers toe te voegen. Misschien moet ik ook maar eens die uitzending terugkijken. Ik heb namelijk nog nooit de Mattheüs Passion gezien.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Mooi. En ik begrijp het.Maanenschijn schreef:Wist je dat ik ontroerd naar mijn vader met dementie zit te kijken, die intens geniet van de uitzending van de Mattheüs Passion van gisteren?
Ontroerend is dat altijd dat muziek vaak nog het enige contact is met dementerende mensen. Wij zongen ook altijd met oma ( en haar predikant trouwens ook)Maanenschijn schreef:Wist je dat ik ontroerd naar mijn vader met dementie zit te kijken, die intens geniet van de uitzending van de Mattheüs Passion van gisteren?
Sterkte verder met alle zorg! Ook voor je moeder!
@ jantje
De Mattheus Passion is zo mooi. Ik luister hem elk jaar en was dit jaar van plan geweest om daar heen te gaan, helaas ging dat niet door.
-
- Verbannen
Ik heb een stukje gekeken. Maar mij kan het niet bekoren.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Klassieke muziek bekoort je sowieso niet ?Jantje schreef:Ik heb een stukje gekeken. Maar mij kan het niet bekoren.
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Wist je dat........[7]
Heb je geen melodie van uit onze psalmen kunnen ontdekken?Jantje schreef:Ik heb een stukje gekeken. Maar mij kan het niet bekoren.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.