Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
In maart mag je stemmen. Kies pvdlb!
- Niet meer zo actief -
-
Ach, dat is op je teller toch al snel 15 te hard. En dat is best stevig.Bertiel schreef:kerstcadeau uit Leeuwarden
€ 101 voor 11 km te hard buiten de bebouwde kom....
Het effect is in ieder geval dat je voortaan weer goed op je teller let en dat is nu precies de bedoeling (is mijn ervaring).
Ik bedoel dit overigens absoluut niet vervelend hoor, ik rijd normaliter ongeveer 50.000 km per jaar. En dan ben ik ook weleens aan de beurt. Weleens is overigens ongeveer eens in de 150.000 kilometer, dus per afgelegde kilometer is het verwaarloosbaar.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Mijn luchtvaarttijdschriften uit de UK. Ik ben geabonneerd op enkele luchtvaarttijdschriften die uit Engeland moeten komen en had verwacht dat ze iig verlaat of niet zouden komen nu Engeland ivm de mutatie op slot zit.
Ze kwamen vanmiddag keurig op tijd door de brievenbus.
Ja @Tiberius bij de abonnementen behoort ook een digitale versie maar ik prefereer toch sterk de papieren edities.
Ze kwamen vanmiddag keurig op tijd door de brievenbus.
Ja @Tiberius bij de abonnementen behoort ook een digitale versie maar ik prefereer toch sterk de papieren edities.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ja Huisman, soms ben je onverbeterlijk. *zucht"
Een positieve uitslag van de corona test. Oftewel, ik schijn corona te hebben. Tot nu toe eigenlijk geen klachten. Ik hoop dat het zo blijft, en ik bid als er wel klachten komen dat het mee mag vallen. Ik vind het namelijk geen ziekte om laconiek over te doen, hoewel het merendeel ervan af komt met milde klachten vind ik het behoorlijk heftig voor degenen die erge klachten hebben. En ik kan er niet van uit gaan dat het wel mee zal vallen, de toekomst weet alleen God.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Sterkte Forummer! Waarom heb jij je laten testen als je geen klachten hebt?
In contact geweest met persoon die 2 dagen daarna positief getest werd, en die persoon was ook weer in contact geweest met een persoon die achteraf positief getest werd.
De persoon waar ik het van doorgekregen heb, heeft inmiddels behoorlijk klachten.
Als alles gaat zoals nu heb ik ineens tijd om bij te slapen, te lezen en de digitale foto's uit te zoeken van een aantal jaren
De persoon waar ik het van doorgekregen heb, heeft inmiddels behoorlijk klachten.
Als alles gaat zoals nu heb ik ineens tijd om bij te slapen, te lezen en de digitale foto's uit te zoeken van een aantal jaren

Laatst gewijzigd door Forummer op 28 dec 2020, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Beterschap Forummer!
Sterkte in je quarantaine, ook voor je gezin!
Hopelijk blijven de klachten gering.
Hopelijk blijven de klachten gering.
- Niet meer zo actief -
Wat een spanning voor je, Forummer.
Nu is het dus afwachten, of je ziek wordt of niet.
Nu is het dus afwachten, of je ziek wordt of niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Val je in een risicogroep Forummer?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
-
Sterkte! Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt! Wij zijn hopelijk vanavond weer uit quarantaine....Forummer schreef:In contact geweest met persoon die 2 dagen daarna positief getest werd, en die persoon was ook weer in contact geweest met een persoon die achteraf positief getest werd.
Jaco van Westenbrugge
Nee, gelukkig niet. Maar wel voorzichtig doen voor de rest van het gezin.HersteldHervormd schreef:Val je in een risicogroep Forummer?
Mijn zoon heeft hetzelfde gehad, gelukkig niet ziek geworden.Forummer schreef:Nee, gelukkig niet. Maar wel voorzichtig doen voor de rest van het gezin.HersteldHervormd schreef:Val je in een risicogroep Forummer?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?