leuk juud, je bent gepromoveerd tot usela schreef:waar denkt u zoals over na of waar schrijft u over?judith schreef: Jaja, hij zou zo bellen... ik heb vakantie werk bij de post![]()
nadenken en schrijven, tjah... allebei leuk.

leuk juud, je bent gepromoveerd tot usela schreef:waar denkt u zoals over na of waar schrijft u over?judith schreef: Jaja, hij zou zo bellen... ik heb vakantie werk bij de post![]()
Ik ben nog aardig jong, dacht ik, dus, je hoeft geen u te zeggen.sela schreef:waar denkt u zoals over na of waar schrijft u over?judith schreef: Jaja, hij zou zo bellen... ik heb vakantie werk bij de post![]()
Ja, ik voel me echt al oud.hmprff schreef:leuk juud, je bent gepromoveerd tot usela schreef:waar denkt u zoals over na of waar schrijft u over?judith schreef: Jaja, hij zou zo bellen... ik heb vakantie werk bij de post![]()
Mensenhandel,rondselen , containers, ontsnapping uit een tram en dat allemaal via Moskou.sela schreef:kindsoldaten? of is het ditmaal een andere story?scape schreef:een dossier lezen dat leest als een spannend jongensboek
Doet het bij ook wel eens! Vooral rond de bedrading van de computer of in de boekenkast.Droelie schreef:Nou.. de stofwolken vliegen in het rond dusja.. redelijk onkuis jaGijs83 schreef:Soms ben ik nieuwsgierigjvdg schreef:Maar Gijs, zoiets vraag je niet, en zeker niet aan een jonge dame!!!Gijs83 schreef:
Is je slaapkamer zo 'onkuis'![]()
Ach, geeftniet hoor. Maar weetje, ik zeg ook tegen iedereen hier gewoon je, terwijl iedereen, denk k ouders is dan mij.sela schreef:![]()
tja, ik heb bij sommigen werkelijk geen idee wie zij zijn.
vandaar de beleefdheidsvorm.
maarrem, benieuwd naar je spannende verhaal, judith.
o nee, scape. succes!
leukerd!jvdg schreef:Zodra jij ons jouw kunstwerk vertoont, zullen wij een boekje opendoen over MMsela schreef:MarthaMartha schreef:ik zit spreekuur te houden en op cliënten te wachten.... nog 5 minuten, dan verdwijn ik naar mijn eigen werkplek en ga m'n afspraken langslopen....sela schreef:![]()
wat doen jullie zoal vandaag?
vanmiddag stop ik wat eerder en vertrek richting Demo... fijn samen klussen vanavond.ik zit me helemaal af te vragen wat voor werk je doet..
aa, huisje gekocht ofzo?![]()
Wat maak je me nou...?MarthaMartha schreef:ik ben maatschappelijk werker.
Huis gekocht? ja 7 jaar geleden al...
SUPER*girly* schreef:Nog maar een dagje op wolken lopen,
En ze zijn me toch lekker.MarthaMartha schreef:sinds wanneer hebben ze warme appelkanjers bij Heart Cry?fluitje schreef:Laatste zaakjes afhandelen.
Om half 10 warme appelkanjers halen op HC.
Bureau helemaal leegruimen.
Afscheid nemen van collega's met wie ik 5 jaar heel fijn heb samengewerkt
naar huis!!!!!!!
vervolg....henriët schreef:wachten of sela wat zal plaatsen van haar werksela schreef:![]()
wat doen jullie zoal vandaag?![]()
even rf en, een mail sturen, de was verzorgen, ff zuigen
daarna mn zoontje voorlezen,
daarna koffiedrinken met mn moeder en mn zoontje
en verder, t kan nog alle kanten op, zo op de woensdag,
eigenlijk vandaag s een keer een relax dagje!