Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

refo

Bericht door refo »

Sleutels tot de Bijbel - David Pawson
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jonathan Westmore

Bericht door Jonathan Westmore »

jvdg schreef:
Jonathan Westmore schreef:Een tinnen olielamp, schitterende vormgeving!
Oud? Stijl?
Oud? Nee, integendeel, maar wat de stijl is maakt me weinig uit. Ik vind 'm wel mooi, en dát telt. Stijl? Gokje wagen: OudHollandsch. Maar hang me er niet aan op, het kan voor dezelfde euro's een oud-engels model zijn.
jvdg

Bericht door jvdg »

Jonathan Westmore schreef:
jvdg schreef:
Oud? Stijl?
Oud? Nee, integendeel, maar wat de stijl is maakt me weinig uit. Ik vind 'm wel mooi, en dát telt. Stijl? Gokje wagen: OudHollandsch. Maar hang me er niet aan op, het kan voor dezelfde euro's een oud-engels model zijn.
Je vindt me misschien heel nieuwsgierig, maar bij leven en welzijn hopen we op korte termijn enige weken in Engeland te verblijven, waarbij we o.a. de nodige antiekzaken willen bezoeken.
Vandaar.
Jonathan Westmore

jvdg schreef:
jvdg schreef:
Oud? Stijl?
Je vindt me misschien heel nieuwsgierig, maar bij leven en welzijn hopen we op korte termijn enige weken in Engeland te verblijven, waarbij we o.a. de nodige antiekzaken willen bezoeken.
Vandaar.
The Old City, je struikelt bijkans over de antiek- en "antiek"zaakjes. Denk er om, je wordt bedot waar je bijstaat!
jvdg

Bericht door jvdg »

jvdg schreef:
jvdg schreef: Oud? Stijl?
Vandaar.
The Old City, je struikelt bijkans over de antiek- en "antiek"zaakjes. Denk er om, je wordt bedot waar je bijstaat!
I believe, but we gaan naar de "countryside".
Om precies te zijn: the Cotswolds.

Tips? Aanbevelingen?
Marnix

Bericht door Marnix »

De Bijbel op mijn telefoon/pda, de King James Version, de Modern King James Version, de Statenvertaling (die is gratis :D) en Commatary on the Whole Biblie van M. Henry.

Voor wie ook een PDA heeft en geinteresseerd is, zie http://www.olivetree.com
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
memento

Bericht door memento »

Marnix schreef:De Bijbel op mijn telefoon/pda, de King James Version, de Modern King James Version, de Statenvertaling (die is gratis :D) en Commatary on the Whole Biblie van M. Henry.

Voor wie ook een PDA heeft en geinteresseerd is, zie http://www.olivetree.com
Alternatief is Pocket E-Sword: http://www.e-sword.net/pocketpc/index.html
Marnix

Bericht door Marnix »

oke, die kende ik niet... maar ik ben wel tevreden dus laat het maar even zo :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Miepie

Bericht door Miepie »

jvdg schreef:
jvdg schreef:
Jonathan Westmore schreef: Oud? Nee, integendeel, maar wat de stijl is maakt me weinig uit. Ik vind 'm wel mooi, en dát telt. Stijl? Gokje wagen: OudHollandsch. Maar hang me er niet aan op, het kan voor dezelfde euro's een oud-engels model zijn.
Vandaar.
I believe, but we gaan naar de "countryside".
Om precies te zijn: the Cotswolds.

Tips? Aanbevelingen?
:mrgreen: :wink:

:oops: 8) :lol:
sorry, kon het niet laten
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Een leuk gesprek :D
Daphne

Bericht door Daphne »

mn broer en schoonzus weer in de armen gesloten op schiphol, na 3.5 week van vakantie (mijne incl. hun!) :D Joepie, iedereen is weer terug! :wink:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Een knoop die doorgehakt moet/ mag worden.
Helaas weet ik alleen nog niet hoe ik dat moet doen...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Lassie

Bericht door Lassie »

een lekkere warme douche.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

De twaalf twaalftallen van Kohlbrugge
:D
Jonathan Westmore

edele strijdster schreef:Een knoop die doorgehakt moet/ mag worden.
Helaas weet ik alleen nog niet hoe ik dat moet doen...
woensdag dus: woensdag, gehakt-dag
Gesloten