Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond. 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Johann Gottfried Walther
fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Johann Gottfried Walther schreef:fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.
Het gaat niet om de pakjes het gaat om de gezelligheid JGW. De kinderen genieten, de groten genieten, ze zien elkaar weer eens na een hééle lange tijd. Wij gaan ervoor naar Kampen en ik verheug me er al bijvoorbaat op!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
albion schreef:Johann Gottfried Walther schreef:fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.
Het gaat niet om de pakjes het gaat om de gezelligheid JGW. De kinderen genieten, de groten genieten, ze zien elkaar weer eens na een hééle lange tijd. Wij gaan ervoor naar Kampen en ik verheug me er al bijvoorbaat op!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik heb er ook zin in. Gezellig!fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.
55 nachtjes slapen en dannnnn....... zijn wij 1 jaar getrouwd. 

Blech. Dat betekent dat ik nog ergens een gedicht in elkaar moet flansen.fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
ik moet nog een kadootje vinden dat in de surprise past.Marnix schreef:Blech. Dat betekent dat ik nog ergens een gedicht in elkaar moet flansen.fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.

En nog een surprise maken. En nog drie kadootjes kopen, geloof ik.
- MarthaMartha
maar ik heb nog geen kado en ik moet ook nog een gedicht..............fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Johann Gottfried Walther
Ik moet lekker niets van dat alles. 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- Oude-Waarheid
Johann Gottfried Walther schreef:Ik moet lekker niets van dat alles.

MarthaMartha schreef:maar ik heb nog geen kado en ik moet ook nog een gedicht..............fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.![]()
![]()
![]()
ik moet nog een verlovingskado

-
Dit is ween waar woord broeder blechhhhhhhhMarnix schreef:Blech. Dat betekent dat ik nog ergens een gedicht in elkaar moet flansen.fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
mmmm.... als je mij hebt mag je het gedicht wel overslaan... (als je 't dan maar op een andere manier compenseert)Democritus schreef:Dit is ween waar woord broeder blechhhhhhhhMarnix schreef:Blech. Dat betekent dat ik nog ergens een gedicht in elkaar moet flansen.fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.

- MarthaMartha
ja, dat is nog erger dan een sint-kadootje, dat geef ik toe, breek mijn hersens er ook al overhelma schreef:MarthaMartha schreef:maar ik heb nog geen kado en ik moet ook nog een gedicht..............fluitje schreef:Nog 5 nachtjes slapen en dan pakjesavond.![]()
![]()
![]()
ik moet nog een verlovingskado