Afscheid

liz boer

Re: Afscheid

Bericht door liz boer »

Ad Anker schreef:Ik snap Jantje wel. Helemaal afscheid nemen is toch lastig, hoevelen hebben al geen afscheid genomen en zijn vervolgens weer terug. Dus wat rustig aan doen is heel verstandig. Ik doe dat regelmatig, alleen meld ik dat niet in deze topic. Lijkt me ook niet nodig.

Blijft toch een vreemd ding, dat forum.
vroeger zongen we op school, een bed is een heel raar ding, je wil er niet uit, je wil er niet in.
Zo ook met RF, ik heb ook al een keer afscheid genomen en zie ik ben weer terug, je kan niet met en je kan niet zonder :humhihi :humhihi :humhihi
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
JCRyle

Bericht door JCRyle »

Jantje schreef:Ik ben besloten om voorlopig weinig tot geen deel te nemen aan lopende discussies. Het is erg jammer, maar ik zie voorlopig geen andere mogelijkheid. Een ieder alle goeds gewenst en bovenal wat er staat in Psalm 133 vers 3 (berijmd).

Jantje
Kop op, Jan! Ik weet dat het niet aangenaam is als enkele mensen tegelijkertijd kritiek leveren, maar als je een mening hebt is dat het gevolg. Bijna iedereen (met een mening) heeft weleens een Refoforum-storm over zich/haar heen gehad. ::flood Dan moet je even op adem komen, ervan leren en moedig verder gaan. Dus even uitrusten en dan gewoon weer aan het werk om je postingsrecord te verdedigen, ben je nu helemaal :fouet :D

Overigens als koppige zeeuw moet je wel tegen een beetje tegenwind kunnen of niet dan? :hi
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Volgens mij heb jij pas ook een flinke pauze genomen, JCRyle. Gun die dan ook aan Jantje!
- Niet meer zo actief -
JCRyle

Bericht door JCRyle »

Mannetje schreef:Volgens mij heb jij pas ook een flinke pauze genomen, JCRyle. Gun die dan ook aan Jantje!
Van harte gun ik hem dat! Daarom zeg ik ook dat hij eerst even lekker moet uitrusten. :) Zelfs twee keer zeg ik dat, moet je na gaan :super

Heerlijk vond ik de forumloze periode. Aanbevelingswaardig! En nu ik dit zo opschrijf, vraag ik mij eigenlijk af waarom ik weer teruggekomen ben :? :haha
Erskinees

Bericht door Erskinees »

Je mag je smiliegebruik ook wel wat rust gunnen
Terri

Bericht door Terri »

Erskinees schreef:Je mag je smiliegebruik ook wel wat rust gunnen
Er wordt juist geadviseerd om smiley's te gebruiken. Woorden zo zwart/wit kunnen soms zo kil over komen en door er een smiley bij te plaatsen komt het beter tot z'n recht. :)
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

:?: :blabla ::propo :zzz
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

::bye
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
JCRyle

Bericht door JCRyle »

Erskinees schreef:Je mag je smiliegebruik ook wel wat rust gunnen
:baille
Arie Flipse
Verbannen

Bericht door Arie Flipse »

Jantje schreef:Ik ben besloten om voorlopig weinig tot geen deel te nemen aan lopende discussies. Het is erg jammer, maar ik zie voorlopig geen andere mogelijkheid. Een ieder alle goeds gewenst en bovenal wat er staat in Psalm 133 vers 3 (berijmd).

Jantje
Je stond altijd vooraan toen DIA zich terug wilde trekken omdat het halve forum over hem heen viel. Kom op zeg, dit meen je toch niet? :humhihi
Wat fijn om broeders in het geloof te zijn.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Arie Flipse schreef:

Jantje
Je stond altijd vooraan toen DIA zich terug wilde trekken omdat het halve forum over hem heen viel. Kom op zeg, dit meen je toch niet? :humhihi
Je zou je tijd beter kunnen besteden aan het beantwoorden van mijn PB in plaats van Jantje plagen.
- Niet meer zo actief -
Arie Flipse
Verbannen

Bericht door Arie Flipse »

Mannetje schreef:
Arie Flipse schreef:

Jantje
Je zou je tijd beter kunnen besteden aan het beantwoorden van mijn PB in plaats van Jantje plagen.
Ik krijg van Jantje ook PB's. Als ze moeten dienen om nieuwsgierigheid te bevredigen doe ik er niet aan mee.
Wat fijn om broeders in het geloof te zijn.
Carrie

Bericht door Carrie »

Mag ik het bijzonder vinden dat we in het topic over Kruiningen.precies weten hoe ze met elkaar om zouden moeten gaan , we schrijven over de minste zijn en voeten wassen, maar het hier op het forum al niet eens lijkt te lukken?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Arie Flipse schreef:
Ik krijg van Jantje ook PB's. Als ze moeten dienen om nieuwsgierigheid te bevredigen doe ik er niet aan mee.
Dat was mijn doel niet. Maar je hoeft niet te antwoorden. Dat zegt alleen ook iets, zeker als je zelf aanbiedt om eventuele verdere vragen per PB te beantwoorden...
- Niet meer zo actief -
liz boer

Bericht door liz boer »

Carrie schreef:Mag ik het bijzonder vinden dat we in het topic over Kruiningen.precies weten hoe ze met elkaar om zouden moeten gaan , we schrijven over de minste zijn en voeten wassen, maar het hier op het forum al niet eens lijkt te lukken?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
Raak!!!
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gesloten