Wat ga je vanavond doen?
- Miscanthus
jij mag nooit meer raden...Oorspronkelijk gepost door Lecramkomt er wellicht een stukje jeugdsentiment naar bovenOorspronkelijk gepost door Billy
naar een bruiloft in de ouwe duikelenburg....![]()
de betuwse veemarkt noemden wij het..
[Aangepast op 16/9/05 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
- Miscanthus
Leuke vraag! :duOorspronkelijk gepost door AfgewezenWat komt erin?Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
boekenkasten schuren en in de verf zetten......:o
en dan morgen in elkaar zetten en inruimen.... :du
ehm....
Barth, Berkouwer, Blauwendraad, Bonhoeffer, Bonar, Bullinger, Bunyan, Erskine (R&E) , Hegger, Huisman, , Luther, Spurgeon,
Overduin, v/d Sluijs, Ruler, Ryle, de Graaff, een hele stapel dagboeken (niet die van huis en haard), J.W. Kersten, , Paauwe, Vreugdenhil, Woelderink, Zwaag....
en ik heb nog wat wensen.....
[Aangepast op 16/9/05 door Miscanthus]
- Miscanthus
Ik zie niet eens de Bijbel ertussen staanOorspronkelijk gepost door MiscanthusLeuke vraag! :duOorspronkelijk gepost door AfgewezenWat komt erin?Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
ehm....
Barth, Berkouwer, Blauwendraad, Bonhoeffer, Bonar, Bullinger, Bunyan, Erskine (R&E) , Hegger, Huisman, , Luther, Spurgeon,
Overduin, v/d Sluijs, Ruler, Ryle, de Graaff, een hele stapel dagboeken (niet die van huis en haard), J.W. Kersten, , Paauwe, Vreugdenhil, Woelderink, Zwaag....
[Aangepast op 16/9/05 door Miscanthus]

die hoort ook niet in de Boekenkast, maar op de tafel te liggen. Open en Bloot.Oorspronkelijk gepost door LecramIk zie niet eens de Bijbel ertussen staanOorspronkelijk gepost door MiscanthusLeuke vraag! :duOorspronkelijk gepost door AfgewezenWat komt erin?Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
ehm....
[Aangepast op 16/9/05 door Miscanthus]![]()