Al naar gelang de omstandigheden.Tiberius schreef:Hangen of stangen?

Al naar gelang de omstandigheden.Tiberius schreef:Hangen of stangen?
Koude thee al geprobeerd?Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
tssss..... uiteraard wenst menigeen je hetzelfde toe bij het lezen van deze reactie....Luther schreef:Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo te lezen is dat nog een hele klus...MarthaMartha schreef:remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
Wat Zita niet weet, is dat ik het aan zag komen....MarthaMartha schreef:tssss..... uiteraard wenst menigeen je hetzelfde toe bij het lezen van deze reactie....Luther schreef:Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.![]()
![]()
![]()
![]()
had ik het nou maar gezien voordat ik mijn corveeertjes de deur uitstuurde... Met z'n tweeen hadden we het in twintig minuten klaar. 't Is beslist makkelijker om op die manier een bord vol te schrijven dan om 'm weer leeg te krijgen.Mister schreef:Zo te lezen is dat nog een hele klus...MarthaMartha schreef:remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
als het bord volstaat wel.....Mister schreef:Zo te lezen is dat nog een hele klus...MarthaMartha schreef:remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
JolandaOudshoorn schreef:gezeur over verjaardagscadeaus