Fotografie

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Rens schreef:@ Helma.............er ligt hier bijna een meter sneeuw.............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Op wat voor hoge berg woon jij dan wel niet... :D

Agelopen zaterdag ben ik met de camera op stap geweest. Richting Keukenhof dit keer. Veel Japanners... en veel tulpen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
helma

Bericht door helma »

Rens schreef:@ Helma.............er ligt hier bijna een meter sneeuw.............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wauw! kom ik vanmiddag bij jullie sleeën met de kids!
heb je warme chocolademelk??(met slagroom)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

marsm104 schreef:Agelopen zaterdag ben ik met de camera op stap geweest. Richting Keukenhof dit keer. Veel Japanners... en veel tulpen!
Mooie plaatjes Rick!
1, 5 en 9 vind ik de sterkste.
Kislev

Bericht door Kislev »

Gian schreef:Ik denk een lelijke eend.
Dus zo hoog zal het niet wezen als je er met zo'n ding kan komen :D
Inderdaad een deux chevaux. En als er 1 auto is waarmee je overal komt dan is het wel met een eend (een paar voorbeelden ). 't Gaat alleen niet zo snel, de hele rit naar boven in z'n eerste versnelling :lol:
Hoe de berg heet weet ik niet. Maar als je boven bent heb je uitzicht op het Geirangerfjord:
Afbeelding

Reisje met een eend: Jacques Cornet and Henri Luchon start in 1953 a trip from Canada to the south point of South Amarica and back home through Africa. They drive 52.000 kms in 367 days. On the picture they break the height world record for cars on the Mont Chacaltaya in Bolivia: 5.420 metres.
Rens

Bericht door Rens »

Dit is onze woonomgeving.........wij wonen een stuk buiten het dorp Wekerom zélf

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

iig zoooo heeeeeeerlijk ruuuuuustig.....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:Dit is onze woonomgeving.........wij wonen een stuk buiten het dorp Wekerom zélf

Afbeelding

iig zoooo heeeeeeerlijk ruuuuuustig.....................
Praaachtig, vooral die groencontainers! :mrgreen:
Kislev

Bericht door Kislev »

Herkenbaar Rens, kben geboren en getogen op de veluwe en er sinds een jaar weg.
Mis de ruimte, maar de mensen niet. Was er pas weer (projectavond op een refo-school), kword dan beetje somber van al die sombere gezichten en dito kleding.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Kislev schreef:Herkenbaar Rens, kben geboren en getogen op de veluwe en er sinds een jaar weg.
Mis de ruimte, maar de mensen niet. Was er pas weer (projectavond op een refo-school), kword dan beetje somber van al die sombere gezichten en dito kleding.
Nou ja.......hoezo stigmatiserend?
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

@Rens en Marie:
Jullie wonen prachtig!
Daar heb ik toen ik op visite was bij jullie met dank aan die Kaapse Rooie weinig van meegekregen.........'k zag wel veel dubbele koeien....
Adorote

Bericht door Adorote »

Breekijzertje schreef:@Rens en Marie:
Jullie wonen prachtig!
Daar heb ik toen ik op visite was bij jullie met dank aan die Kaapse Rooie weinig van meegekregen.........'k zag wel veel dubbele koeien....

Juist en gastvrij zijn ze Rens en Maria en gezellig ook; het zit nog steeds in het verschiet; Maar wees nou maar blij Breek dat de Kaapse Rooie veel van jou houdt :wink:
Marnix

Bericht door Marnix »

Jullie wonen prachtig!
Ah ben je ook een keer op visite geweest? Geen ruzie gemaakt? ;) Zeker wel gezellig. Misschien ook maar eens het nieuwe huisje bekijken..... nog verder fietsen dan Otterlo, wel een uitdaging :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:
Jullie wonen prachtig!
Ah ben je ook een keer op visite geweest? Geen ruzie gemaakt? ;) Zeker wel gezellig. Misschien ook maar eens het nieuwe huisje bekijken..... nog verder fietsen dan Otterlo, wel een uitdaging :)
Nou Marnix.............het héle huisje in Otterlo is de hélft van onze woonkamer...........dusssssssssssssss................én het scheelt maar hooguit 4 á 5 kilometer.

En voor zo'n kilometervreter als jij maakt dat geen flaus aus............
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:D
Rens

Bericht door Rens »

Wat lief, Daphne....................schatjes allemaal hoor!!!!!!
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:Wat lief, Daphne....................schatjes allemaal hoor!!!!!!
:lol: :lol: skattik he? :D
Plaats reactie