Gian schreef:Ik denk een lelijke eend.
Dus zo hoog zal het niet wezen als je er met zo'n ding kan komen
Inderdaad een deux chevaux. En als er 1 auto is waarmee je overal komt dan is het wel met een eend (een paar voorbeelden ). 't Gaat alleen niet zo snel, de hele rit naar boven in z'n eerste versnelling :
Hoe de berg heet weet ik niet. Maar als je boven bent heb je uitzicht op het Geirangerfjord:
Reisje met een eend: Jacques Cornet and Henri Luchon start in 1953 a trip from Canada to the south point of South Amarica and back home through Africa. They drive 52.000 kms in 367 days. On the picture they break the height world record for cars on the Mont Chacaltaya in Bolivia: 5.420 metres.
Herkenbaar Rens, kben geboren en getogen op de veluwe en er sinds een jaar weg.
Mis de ruimte, maar de mensen niet. Was er pas weer (projectavond op een refo-school), kword dan beetje somber van al die sombere gezichten en dito kleding.
Kislev schreef:Herkenbaar Rens, kben geboren en getogen op de veluwe en er sinds een jaar weg.
Mis de ruimte, maar de mensen niet. Was er pas weer (projectavond op een refo-school), kword dan beetje somber van al die sombere gezichten en dito kleding.
@Rens en Marie:
Jullie wonen prachtig!
Daar heb ik toen ik op visite was bij jullie met dank aan die Kaapse Rooie weinig van meegekregen.........'k zag wel veel dubbele koeien....
Breekijzertje schreef:@Rens en Marie:
Jullie wonen prachtig!
Daar heb ik toen ik op visite was bij jullie met dank aan die Kaapse Rooie weinig van meegekregen.........'k zag wel veel dubbele koeien....
Juist en gastvrij zijn ze Rens en Maria en gezellig ook; het zit nog steeds in het verschiet; Maar wees nou maar blij Breek dat de Kaapse Rooie veel van jou houdt
Jullie wonen prachtig!
Ah ben je ook een keer op visite geweest? Geen ruzie gemaakt? Zeker wel gezellig. Misschien ook maar eens het nieuwe huisje bekijken..... nog verder fietsen dan Otterlo, wel een uitdaging
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Jullie wonen prachtig!
Ah ben je ook een keer op visite geweest? Geen ruzie gemaakt? Zeker wel gezellig. Misschien ook maar eens het nieuwe huisje bekijken..... nog verder fietsen dan Otterlo, wel een uitdaging
Nou Marnix.............het héle huisje in Otterlo is de hélft van onze woonkamer...........dusssssssssssssss................én het scheelt maar hooguit 4 á 5 kilometer.
En voor zo'n kilometervreter als jij maakt dat geen flaus aus............