Okee, dat maakt inderdaad verschil. Blijft vraag of SGP stemmers die na vorige verkiezingen zijn overleden meegerekend zijn als niet-gestemd nu, en of iemand van 19 nu, gezien wordt als niet-stemmer in 2021.
Verkiezingen Tweede Kamer 2023
Re: Verkiezingen Tweede Kamer 2023
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
Op basis van de uitslag van afgelopen woensdag is de kans groter dat een stem op de CU een verspilde stem wordtGeytenbeekje schreef: ↑17 nov 2023, 23:30Ik hoorde dat ze dat doen. Straks krijgen ze toch geen plek en kan het zijn dat jouw stem naar een PvdA is gegaan bijv, tis maar wat je liever hebt![]()

-
Tja dat kan, tis wel zo dat we als land 2 zetels erbij krijgen. Ik weet niet heel erg goed hoe ze in Europa staan en hoe ik dat doe. Tegen die tijd zal er wel weer kieskompassen beschikbaar zijn, ben iig over de vorige lijsttrekker ook niet heel tevreden. Stemde niet eens in met de natuurherstelwet die al zuinig geformuleerd was.MGG schreef: ↑24 nov 2023, 19:02Op basis van de uitslag van afgelopen woensdag is de kans groter dat een stem op de CU een verspilde stem wordtGeytenbeekje schreef: ↑17 nov 2023, 23:30Ik hoorde dat ze dat doen. Straks krijgen ze toch geen plek en kan het zijn dat jouw stem naar een PvdA is gegaan bijv, tis maar wat je liever hebt![]()
![]()
Wat een goede antwoorden van Kaag. Heel duidelijk en ze laat zich niet iets aanpraten door de vraagsteller.
‘De winst van de PVV is voor mij een slag in het gezicht voor waardegedreven politiek.’Profesto schreef: ↑24 nov 2023, 23:13 Wat een goede antwoorden van Kaag. Heel duidelijk en ze laat zich niet iets aanpraten door de vraagsteller.
Jouw drempel voor goede antwoorden ligt onder NAP.
-
Gelukkig zei Kaag dat Wilders niet haar minister-president zal worden. Hopelijk wordt Wilders minister-president en emigreert Kaag naar bijvoorbeeld Palestina. Haar man komt daar vandaan en zij sponsorde de Palestijnen graag.
Als daar de waarden van Wilders niet zijn, vind ik dat een prima peil.Zeeuw schreef: ↑24 nov 2023, 23:25‘De winst van de PVV is voor mij een slag in het gezicht voor waardegedreven politiek.’Profesto schreef: ↑24 nov 2023, 23:13 Wat een goede antwoorden van Kaag. Heel duidelijk en ze laat zich niet iets aanpraten door de vraagsteller.
Overigens wonderlijk dat je kritiek op racisme erger lijkt te vinden dan racisme.
Laatst gewijzigd door Profesto op 25 nov 2023, 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Is die ouwe koe nou nog niet uit de sloot?
-
Je eerste zin is wonderlijk. De antwoorden waren objectief gezien gewoon alleen gevoelsargumenten die zuur overkwamen. Je mag ook best kritisch zijn op personen waar je achter staat.Profesto schreef: ↑24 nov 2023, 23:46Als daar de waarden van Wilders niet zijn, vind ik dat een prima peil.Zeeuw schreef: ↑24 nov 2023, 23:25‘De winst van de PVV is voor mij een slag in het gezicht voor waardegedreven politiek.’Profesto schreef: ↑24 nov 2023, 23:13 Wat een goede antwoorden van Kaag. Heel duidelijk en ze laat zich niet iets aanpraten door de vraagsteller.
Overigens wonderlijk dat je kritiek op racisme erger lijkt te vinden dan racisme.
Je laatste zin is een klassieke truc. Toevallig iemand van D66 deed het ooit richting mij toen we spraken over sluiting van coffeeshops. ‘Maar wat vindt u dan van tabak, dat is pas slecht’.
Ik ben geen Kaag-fan, het tegenovergestelde, maar dat je weerzin voelt tegen iemand die effectief de sticker heks op je plakte waardoor dit in een deel van de maatschappij een gevestigd frame werd, dat begrijp ik wel. Hier zit oud zeer. Zeer over het verloop van haar politieke carrière in Nederland, zeer over de teloorgang van D66 en zeer over hoe ze behandeld is. Eerlijk is eerlijk: dat is niet netjes geweest.
Nou, niet netjes is wel het begin van alle stickerboek die daarop geplakt worden.
Ik verbaas me echt over hoe reformatorische mensen in verschillende werelden lijken te leven. Ik ken weinig refo's die, zoals hier op refoforum, Wilders verdedigen en zijn standpunten delen. Ik ken ook weinig mensen die hem mild vinden, of hem nu vetrouwen nu hij opeens een andere toon aanslaat.
In mijn omgeving is er vooral ontzetting over de verkiezingsuitslag. Hoe kunnen zoveel mensen stemmen op een partij die zulke vreselijke standpunten heeft en regelmatig zeer beledigend en laatdunkend heeft uitgelaten over onze naasten in de breedste zin des woords.
Ik verbaas me echt over hoe reformatorische mensen in verschillende werelden lijken te leven. Ik ken weinig refo's die, zoals hier op refoforum, Wilders verdedigen en zijn standpunten delen. Ik ken ook weinig mensen die hem mild vinden, of hem nu vetrouwen nu hij opeens een andere toon aanslaat.
In mijn omgeving is er vooral ontzetting over de verkiezingsuitslag. Hoe kunnen zoveel mensen stemmen op een partij die zulke vreselijke standpunten heeft en regelmatig zeer beledigend en laatdunkend heeft uitgelaten over onze naasten in de breedste zin des woords.
Ik vond wat Kaag zei goed tot aan "niet mijn premier". Als je aan democratie meedoet heb je de uitslag te respecteren. Je kunt nog steeds erg ongelukkig zijn met de uitslag, en denken dat een domme keus is gemaakt, zelfs dat de campagnes van valse beloften aan elkaar hangen rn mag dat ook uiten
"Then he isn't safe?" said Lucy.