Kleine ergernissen [2]

Willem

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Willem »

Mara schreef:
Willem schreef:Dat ik moet concurreren om aandacht met mijn 3 maanden oude zoon :) En te vaak verlies. :barbare
Wacht maar tot hij de leeftijd heeft dat zn fietsbanden lek gaan, of hij moet snachts opgehaald worden van een feestje.
DAN hoor je nog vaak genoeg: pap, mn band is lek, pap, kom je me halen ?
Of heb jij een handige vrouw, die kan klussen :quoi
Ik heb idd een handige vrouw :slurp Maar of dat betekent dat niet ik de klusjes moet doen waag ik te betwijfelen.
Laatst gewijzigd door Willem op 13 apr 2011, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
vlinder

Bericht door vlinder »

Dat er niks uit m'n handen komt....
Nog 2 toetsen leren en een inleiding maken, maar het lukt niet echt :fi
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
jvdg

Bericht door jvdg »

vlinder schreef:Dat er niks uit m'n handen komt....
Hier nog zo iemand......
vlinder

Bericht door vlinder »

jvdg schreef:
vlinder schreef:Dat er niks uit m'n handen komt....
Hier nog zo iemand......
'k Heb intussen mijn kladblaadjes overgetypt, ziet er veel overzichterlijker uit. Overal en nergens dingen op gekladderd, nu netjes in 1 document. Maar nog geen nieuwe dingen gedaan. Ga zo maar ff naar het dorp naar de opticiën. Heb sinds 2 weken lenzen, maar kan er nog niet aan wennen. Daarna lukt het misschien weer.Forum uitzetten zou misschien ook al helpen... :slurp
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

ik val bijna in slaap (heb om 4 uur een afspraak, dus even slapen lukt niet meer).
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Mensen die niet aan de kant gaan voor auto's met zwaailichten. Vind ik echt idioot.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
caprice

Bericht door caprice »

Ichtus schreef:Mensen die niet aan de kant gaan voor auto's met zwaailichten. Vind ik echt idioot.
Het maakt nog wel wat verschil of het oranje of blauwe zwaailichten waren. In het laatste geval behoor je ook een geluidje te horen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

caprice schreef:
Ichtus schreef:Mensen die niet aan de kant gaan voor auto's met zwaailichten. Vind ik echt idioot.
Het maakt nog wel wat verschil of het oranje of blauwe zwaailichten waren. In het laatste geval behoor je ook een geluidje te horen.

zeker maakt het verschil. Toch zijn ze beiden idioot.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dat ik de buitendeur al vanaf vanmiddag dicht heb, vanwege stank en rook van de bbq bij de buren vandaan, het zag blauw vroeg in de avond +1:((
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Dat ik de buitendeur al vanaf vanmiddag dicht heb, vanwege stank en rook van de bbq bij de buren vandaan, het zag blauw vroeg in de avond +1:((
Niet zeuren orchidee, het ligt echt aan jou :nananere ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
helma

Bericht door helma »

Orchidee schreef:Dat ik de buitendeur al vanaf vanmiddag dicht heb, vanwege stank en rook van de bbq bij de buren vandaan, het zag blauw vroeg in de avond +1:((
vraag of je ook een karbonaadje mag :langue
wij delen altijd aan de buren mee; dat scheelt een hoop frustratie :super
Orchidee

Bericht door Orchidee »

helma schreef:
vraag of je ook een karbonaadje mag :langue
wij delen altijd aan de buren mee; dat scheelt een hoop frustratie :super
:nonnon nee danku ::please
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Automobilisten die kinderen op een zebrapad geen voorrang geven en heel hard toeteren dat ze moeten blijven staan. Ik was woest toen ik dat zeg.
caprice

Bericht door caprice »

Lassie schreef:Automobilisten die kinderen op een zebrapad geen voorrang geven en heel hard toeteren dat ze moeten blijven staan. Ik was woest toen ik dat zeg.
Wat mij betreft mogen ze dergelijke lieden keihard aanpakken.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

De nieuwste ergernis is dat ik vanmiddag even een internetbestelling bij de Hema ophaalde. Thuisgekomen bleek er een artikel te ontbreken, dat ik uiteraard wel heb moeten betalen. Ik ben benieuwd hoe Hema dat gaat oplossen. Ik heb zomaar het idee dat de pech aan mijn zijde zal zijn. Maar kunnen ze redelijkerwijs van je verwachten dat je die hermetisch dichtgetapete doos bij de kassa gaat openbikken, met een rij ongeduldigen achter je, voordat je betaalt?
Gesloten