Ik mag ook niet alles etenSimon schreef: ''Je mag wel alles eten, maar niet alles weten'', zou een vriend van me gezegd hebben....

Ik mag ook niet alles etenSimon schreef: ''Je mag wel alles eten, maar niet alles weten'', zou een vriend van me gezegd hebben....
O, een beetje meeleven stel ik wel op prijs.Simon schreef:''Je mag wel alles eten, maar niet alles weten'', zou een vriend van me gezegd hebben....Mara schreef:En lukt het een beetje, put je uit eigen "kommer en kwel"? Ik hoop het niet voor je.
Afgewezen schreef:O, een beetje meeleven stel ik wel op prijs.Simon schreef:''Je mag wel alles eten, maar niet alles weten'', zou een vriend van me gezegd hebben....Mara schreef:En lukt het een beetje, put je uit eigen "kommer en kwel"? Ik hoop het niet voor je.![]()
En fictie is fictie, hè, denk erom.
In ear?Lourens schreef:Na een werkzondag lekker in de tuin bezig, ondertussen luisterend naar de diensten van gisteren.
Yes, met koffiepauze tussendoor.Mara schreef:In ear?Lourens schreef:Na een werkzondag lekker in de tuin bezig, ondertussen luisterend naar de diensten van gisteren.
Ik heb deze keer voor http://www.fotoalbums-maken.nl gekozen.refo schreef:Fotoalbum gemaakt bij Pixum.
Nu bstelling uploaden.
Duurt even
Ik heb er verschillende uitgeprobeerd, maar ben nog altijd het meest tevreden over D-foto's.Hendrikus schreef:Ik heb deze keer voor http://www.fotoalbums-maken.nl gekozen.refo schreef:Fotoalbum gemaakt bij Pixum.
Nu bstelling uploaden.
Duurt even
Was me vorige keer goed bevallen, niet duur.
Kreeg vanmiddag bericht dat het album op de post is gegaan.
Hier ook afsluiting VBW vanavond. Het was terugkijken op een heel fijne week! Elke dag weer tussen de 110 en 120 kinderen. Tja, en hier niet vroeg naar bed, ik had zoveel andrenaline in m'n lijf dat ik de kamer nog maar even heb gedaan (ik had deze week bijna niks gedaan in huis). Nu even achter de computer en dan zo naar bed.JolandaOudshoorn schreef:Vandaag was de laatste dag van onze VBW. Het is een mooie en bijzondere week geweest. Ik kreeg een gebedsbriefje (de kinderen mogen op een briefje schrijven waarvoor ze voorbede willen doen en dat nemen we dan mee in het slotgebed) met de vraag of we aan God wilden vragen of de ouders van het kind ook gaan geloven. Daar krijg je werkelijk tranen van in je ogen.
Vanavond hebben we een mooie slotavond gekregen. Ik was behoorlijk gespannen, maar toen ik het gebed uitsprak, voelde ik de kracht van de Heilige Geest en waren alle spanningen verdwenen.
Maar nu ben ik helemaal uitgeput. Dus op tijd naar bed.